ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
ЯКЩО В КРАНІ НЕМАЄ ВОДИ...
29.07.2010 / Газета: Акценти / № 30 / Тираж: 5000

21 липня міська служба водоканалу здійснила виїзд у селище Антонівку з метою відключення від водопостачання будинків людей, які не сплачують за отримані послуги по водопостачанню та водовідведенню. Така процедура, за словами співробітників міськводоканалу, проводиться після усних попереджень та складання актів щодо відключення будівель від подачі води. Повторне підключення до водопостачання проводиться лише після повного погашення боргу, при цьому боржник має сплатити і за використання техніки, за допомогою якої до будинку буде знову підведена вода.

Коментує ситуацію щодо конкретного будинку, де борг за послуги складає 1800 гривень, інженер служби реалізації міськводоканалу Любов Краснобай: «В данном случае абонент в 2006 году за задолженность был отключен от водоснабжения, но вода в этом доме имеется, задолженность не погашается. Наши сотрудники вручали хозяевам дома договор на подачу холодной воды и неоднократно присылали уведомления про долг, но абонент меры по погашению задолженности не принимает. Именно поэтому мы идем на крайнюю меру — полное отключение дома от подачи воды».

Відключення в даному випадку не відбулось, бо жінка, яка проживає у будинку швидко «знайшла» 1000 гривень і частково оплатила заборгованість, крім того написала розписку, що зобов'язується покрити залишки боргу упродовж двох тижнів.

За іншою адресою воду також не відключили: у будинку, де проживають пенсіонери, борг складає трохи більше тисячі гривень. Як розповіла домовласниця: сплачувати за комунальні послуги, має онук, у якого знаходяться всі розрахункові книжки та квитанції. Літня жінка переконувала працівників водоканалу, що саме він і мав заплатити борг, бо попередження з сільської ради про можливе відключення від водопостачання вони отримували не раз. Одразу ж на місці бабуся телефонує онукові і дізнається, що він вже сплатив увесь борг, але квитанцію до бухгалтерії не заніс, мовляв: «черга була дуже довгою у міськводоканалі», а вдома ту ж квитанцію залишати не став: «Раптом бабуся викине її на смітник?». «Турботливий нащадок» завірив і бабусю, і працівників комунальних служб (які також розмовляли з ним по телефону), що обов'язково, до кінця тижня з'явиться і покаже квитанції. Працівники водоканалу поспівчували стареньким і воду відключати не стали. Тарифи на комунальні послуги, в тому числі і послуги водоканалу, останнім часом тільки зростали. Саме тому зараз жителі міста та приміських селищ заборгували міськводоканалу близько 17 мільйонів гривень. Працівники цієї установи стверджують, що, як правило, послуги не оплачують одні й ті ж громадяни.

Зрозуміло, що далеко не всі громадяни мають можливість одразу оплатити борг, у такому випадку Любов Краснобай радить: «Якщо у вс немає грошей погасити одразу всю суму боргу — сплачуйте хоча б відсоток від усієї суми щомісяця, — тоді сума боргу зменшуватиметься, і ми не будемо вдаватися до таких заходів, як відключення».

Автор: Олена КУЧЕРЯВА


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.008
Перейти на повну версію сайту