Міський голова Володимир Сальдо вручає генеральному директорові ТОВ «Епоха»-Петру Ройтману прапор міста, у розбудові якого фірма бере діяльну участь.
За інтенсивністю руху площа Перемоги у Херсоні може, без перебільшення, суперничати зі столичним Хрещатиком. Проектанти підрахували: у найбільш напружені пори року через вісім точок майдану за добу «проскакує» 230 тисяч одиниць транспорту.
У тім то й справа, що якраз і не «проскакує». Нерідко навколо пам'ятника богині Звитяги утворювалося несусвітне стовпотворіння! Тут здавали нерви навіть у досвідчених водіїв автівок чи тролейбусів. Зарадити цій затяжній вакханалії могло одне — капітальний ремонт площі, яку досі щороку хіба що «латали». Асфальтом і розмовами...
На допомогу перевантаженій площі прийшли фахівці Київського проектного інституту Діпрошлях, які спільно з Харківським автомобільно-дорожнім інститутом виготовили проект капітального ремонту транспортної магістралі.
— Завважте, — говорить начальник управління доріг міської ради В'ячеслав Нікітенко, — що площа Перемоги є єдиним виходом із густонаселених Таврійського і Північного мікрорайонів обласного центру і зв'язувальною ланкою з сусіднім Миколаєвом. — Усі це розуміли, але все упиралося у фінансування. А воно, як завжди, недостатнє. Якщо, наприклад, у Києві на реконструкцію одного транспортного кільця виділяється до 50 мільйонів гривень, то нам такі гроші навіть не снилися! І коли ми озвучили попередню цифру затрат на капремонт цього об'єкта, то почули: навіщо нам такий дорогий ремонт? Давайте ремонтувати щороку і потроху... І досі ця площа ждала б украй необхідного ремонту, якби не міський голова Володимир Сальдо.
Після схвалення проекту і «отоварювання» його необхідними коштами постало не менш складне завдання: обрати виконавців капремонту. Бажаючих оновлювати складний об'єкт виявилося чимало —«руку дружби» пропонували навіть столичні шляховики! Але й вони програли відомій далеко за межами краю херсонській фірмі «Епоха». І не тому, що «Епоха» — своя.
— Названа фірма має всю необхідну техніку, штат висококваліфікованих спе-. ціалістів і дорожнє покриття виготовляє на власних потужностях, — пояснює головний шляховик Херсона В'ячеслав Нікітенко. — Ми задоволені тим, що не помилилися у виборі ні генпідрядника, ні субпідрядника — облавтодору.
Місяць тому площа Перемоги, не обгороджуючись шлагбаумами, почала скидати з себе старий «одяг», аби замінити його на новий,сучасний.
Детальніше'про те, що зроблено усього за ЗО днів, прошу розповісти людину, котра, здається, не тільки днювала, а й ночувала на складному об'єкті.
— Виконано справді значний обсяг різних робіт, — говорить головний інженер ТОВ «Епоха» Олег Терещук. — Довелося знімати і вивозити з площі 16-сантиметровий шар застарілого покриття. Його обсяг — близько 1700 кубометрів! Потім відновлювали вирівнюючу основу завтовшки три сантиметри, на яку поклали шар покриття, необхідний для укладки армованого геокомпозиту. На геокомпозит ліг крупнозернистий асфальтобетон завтовшки 8 сантиметрів, далі — щебінково-мастиковий асфальт ШАМ-15 товщиною п'ять сантиметрів зі всіма присадками і добавками на основі кубоподібного щебеню.
— Вам уперше довелося мати справу з такою сучасною технологією дорожнього покриття?
— На такій площі (10 303 квадратних метри!)уперше. Додам іще таке: родзинкою комплексу робіт є, повторюсь, застосування на капітальному ремонті геокомпозиту. Тому будемо сподіватися, що площа Перемоги перебуватиме в ідеальному стані щонайменше років 10—15.
Любо-дорого спостерігати, як щільні потоки транспорту буквально проскакують по відновленій площі.
— Як настрій? — запитую у генерального директора фірми «Епоха» заслуженого будівельника України Петра Ройтмана.
— Я, мабуть, задоволений і радий більше за всіх! — відповідає Петро Юхимович. — Скажу чесно: було важко! Але у відведені строки капітального ремонту складної міської магістралі вклалися не день в день, а, можна сказати, година в годину. Доводилося працювати і ночами, у вихідні. І якби не дощі, то здали б об'єкт замовникові на тиждень раніше. Зазначу: площа Перемоги — це лише один із дорожніх об'єктів, які ми оновили. У цьому році ми вже відремонтували 26 вулиць обласного центру, в тому числі — вулицю Перекопську, проспект Ушакова.
—Та все ж, найскладніший об'єкт, мабуть, — площа Перемоги, біля якої ми стоїмо?
— У дорожнє покриття, яке ви бачите, ми вклали всі досягнення сучасного дорожнього будівництва, зокрема армований геотекстиль. Це дозволить уникнути тріщин і хвилястості. Вважаю, що з завданням ми справилися з честю. Це відзначив і мер міста, котрий як досвідчений будівельник часто бував на об'єкті особисто.
Аж ось і міський голова. Володимир Сальдо прибув на місце, аби вручити керівникові «Епохи» пам'ятний прапор Херсона, а виконавцям почесного замовлення — почесні грамоти і подарунки.
— Висловлюю щиру подяку Петру Юхимовичу Ройтману, облавтодору, «Херсон-міськсвітлу», ДАІ, співробітники якої несли тут цілодобову вахту. Цей об'єкт дуже важливий не тільки для автомобілістів чи тролейбусників, а й для всіх мешканців міста. Тому низько кланяюсь усім, хто причетний до цієї важливої події.
Насамкінець міський голова додав:
— У Херсоні ще дуже багато проблем і з дорогами, і з комунікаціями. Наше завдання — шукати кошти, а ваше — зберігати свій професійний потенціал і можливості.
І творчого потенціалу, і виробничих резервів «Епосі» не позичати! Це доведено шістнадцятьма роками діяльності фірми на різних об'єктах України.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |