Ховаючись у воді від спеки, близько 4 тисяч городян щодня відвідують популярний у Херсоні пляж «Лілея». Втім, як виявилося, за прохід на цей безплатний пляж з кожного відпочиваючого чомусь вимагають сплатити п'ять гривень.
Уже при вході на «Лілею» важко не помітити інформаційний напис: «Вхід вільний. На пляжі надаються послуги: душової кабінки, туалету, медпункту... Вартість послуг — 5 гривень». І хоча охорони поруч з касою немає, повірте, якщо не заплатите — не пройдете. Наївних клієнтів, які, прочитавши напис та повіривши своїм очам, намагалися пройти задарма, дівчина-касир не лише заверне, а й нецензурно вилає. Попри нібито безкоштовний вхід, кожного тут обов'язково змусять розрахуватися за комплекс нав'язаних адміністрацією послуг. Навіть якщо ти ними не користуєшся.
— Навіщо ж писати, що пляж безплатний? — розраховуючись, обурюються студенти. — Ми не беремо лежаки і не п'ємо тут воду.
Відповідь у касира одна: не подобається — не заходьте.
Прокоментувати незрозумілу для відпочиваючих ситуацію, кореспондент «НД» попросив виконавчого директора «Лілеї» Віталія Сіроштана.
— На сам пляж вхід вільний, — розповідає він. — Якщо люди прийшли просто до води, подихати повітрям, прогулятися та відпочити — ми з них грошей не беремо. Ті ж, хто хоче купатися, обов'язково повинні заплатити. Не за вхід, а за комплекс послуг, які надаються на пляжі. Починаючи з туалету, душових кабінок, медпункту, прибирання території... і до забезпечення громадського порядку. Загалом за 10 послуг кожен заплатить лише 5 гривень. Невже комусь дійсно шкода 50 копійок рятувальнику за гарантування власної безпеки на воді?
— Чи можна відмовитися від якоїсь з послуг? Наприклад, не користуватися лежаком чи парасолею від сонця?
— Ні, послуги надаються у комплексі. Рятувальник не питатиме у потопельника, чи розрахувався той за гарантування безпеки на воді. Просто кинеться на допомогу і врятує. Важко уявити лікаря, котрий, перш ніж надати невідкладну допомогу, запитає, чи платив потерпілий. А поставити на туалет чи душ окремо касирів фізично неможливо. Скільки ж людей тоді буде потрібно? У нас завжди чисто, затишно, комфортно. П'ять гривень, за які сьогодні можна хіба що з'їсти морозиво чи випити келих пива, не такі вже й великі гроші за нормальний відпочинок.
Відвідавши «Лілею», переконаєшся, що умови відпочинку тут дійсно пристойні: чистий пісок, чимало лежаків та парасоль від сонця. І важко не погодитися з директором пляжу, що п'ять гривень сьогодні таки не гроші. Втім, якби з кожного відпочиваючого чесно брали обгрунтовану плату за вхід, а не звітували перед владою про начебто безплатний пляж, непорозумінь, певно, таки не було б. Нестор ДИМ. Фото автора.
По бездорожью далеко не уедешь
Немало жалоб на отсутствие транспортного сообщения между селом Славным и Херсоном поступает в Горностаевскую райгосадминистрацию.- Перебои в движении автобусов случаются и в других селах района.
— Из восьми маршрутов, которые обслуживает у нас новокаховское предприятие «Югтранс», фактически действует только шесть, — говорит председатель Горностаевской РГА Григорий Вермиенко. — Особенно страдают жители Славного. Раньше ходил пригородный поезд «Нововеселая — Херсон», но Одесская железная дорога его отменила в связи с нерентабельностью. Мы обращались к ее руководству с просьбой возобновить поезд, причем люди готовы даже платить больше за проезд. Положительного ответа пока нет. Более того, говорят о том, что отменят и пассажирский поезд «Запорожье — Одесса». Как же нам тогда обеспечить проезд местных жителей, среди которых немало студентов, обучающихся в Херсоне? И с дирекцией «Юг-транса» мы не можем найти общий язык, отмену автобусов они объясняют плохим состоянием автодорог. Но людям же как-то добираться нужно!
— В настоящее время в Горностаевском районе не ходит автобус «Славное — Херсон». А с районным центром у сельчан сообщение по-прежнему есть, — прокомментировал директор ООО «Югтранс» Олег Ставицкий. — Дело в том, что на участке между селом Новоелизаветовкой и мелитопольской трассой дорога абсолютно негодная. После каждой поездки предприятию приходится тратить большие деньги на ремонт автобуса. Поэтому все претензии руководство района должно направлять в адрес дорожных служб. Три года назад, когда мы выиграли конкурс на обслуживание маршрутов в Горностаевском районе, состояние дорог было немного лучше. Но за это время они были полностью разбиты, а в их ремонт не вкладывали ни копейки.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.089Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |