Готуючи цей матеріал до друку, згадався російський афоризм «Без бумажки я букашка, а с бумажкой — Человек».
Наше сьогодення, особливо у структурних підрозділах влади, пов'язане з дедалі більшим бумом паперів, за якими, на жаль, не завжди стоять реальні справи. Але раз е циркуляр, треба відповідати на нього.
Аналізуючи на колегії стан організації роботи з документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах районної державної адміністрації за перше півріччя нинішнього року, зазначалося, зокрема, що протягом січня-червня до райдержадміністрації для розгляду та виконання надійшло 924 документи (на 88 більше, ніж торік), однак з цієї кількості документів з обласних владних структур надійшло на 5 менше, ніж у минулому році за цей період.
Власних розпоряджень районна державна адміністрація прийняла 289. За півроку проведено 8 колегій, на яких розглянуто ЗО питань.
Сектором контролю упродовж півріччя здійснювався моніторинг виконання 1052 завдань і контрольних документів, хоча це дещо менше, ніж у минулому році. Значний документообіг, збільшення навантаження щодо виконання документів на безпосередніх виконавців, причому, у стислі строки, у поєднанні з послабленням виконавської дисципліни в окремих районних службах та структурних підрозділах районної державної адміністрації призводили до несвоєчасної або неякісної реалізації вимог цих документів, і у зазначеному періоді з порушеннями виконавської дисципліни було реалізовано 12 завдань контрольних документів (у 2009 році — 2 документи). Найбільша частка порушень припадає на райвідділ внутрішніх справ. А ще порушувалися строки виконання у відділі Держкомзему та центральній районній лікарні. До районної державної адміністрації від обласної держадміністрації зауважень щодо виконавської дисципліни не надходило. Цьому також сприяло запровадження з початку 2008 року електронного документообігу з використанням електронних цифрових підписів.
Гірше з реагуванням на контрольні документи з боку сільських та селищних рад. Із 852 проконтрольованих завдань ним відреаговано лише на 474. В окремих випадках виконання встановлених завдань зводиться лише до підготовки формальної звітної інформації.
Це, в основному, стосується таких проблем, як ліквідація заборгованості із заробітної плати; встановлення межта розроблення генеральних планів забудови населених пунктів; інвентаризації та нормативно-грошової оцінки земельних ділянок; запобігання підтопленню населених Пунктів тощо.
Аби утримувати ситуацію щодо роботи з документами під контролем, у районній державній адміністрації щотижня аналізують виконання завдань, доручень, іншої службової кореспонденції; щомісячно узагальнюється стан виконавської дисципліни у розрізі кожного виконавця і виду контрольних документів, удосконалюється взаємодія між відділами та управліннями.
Станом на 1 липня 2010 року в управліннях агропромислового розвитку, економіки та відділі освіти запроваджено автоматизовану систему обліку та контролю виконання документів.
Та, як і будь-яка робота, кожен документ потребує фахового і відповідального ставлення виконавця. Тоді він справді буде не «букашка», а «Человек».
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.011Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |