ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Дві біди: дороги та... гроші
16.08.2010 / Газета: Трудова слава / № 32 / Тираж: 4714

Ями на воскресенській вулиці Антипенка та новотроїцькій — Димитрова «латали» вдруге

Вдруге за останній час ліквідували ямковість на вулицях Антипенка у Воскресенці та Димитрова у Новотроїцькому. Виконували роботи працівники філії «Новотроїцький райавтодор» ДП «Херсонський облавтодор». Але те ж саме дорожники робили наприкінці жовтня минулого року. Чим же викликана необхідність робити ремонт після ремонту? З цим запитанням кореспондент «ТС» звернувся до начальника райавтодору Миколи Загоренка.

«Ми ліквідовували ями, що «вилізли» після зими», — сказав Микола Федорович. Те, що ці самі вулиці ремонтували у жовтні, він підтверджує. Минулого року тендер на ремонт комунальних об'єктів по всій області виграв облавтодор. Грошей з обласного бюджету на цю справу чекали ще у квітні, надійшли ж вони у... жовтні. Причому кошти» потрібно було негайно освоювати. Вулицю Антипенка доручили робити Білозерському райавтодору, Димитрова — Новотроїцькому. Але температурний режим пізньої осені не дав можливості якісно виконати роботи.

Технології, за словами Миколи Федоровича, дорожники дотримались повністю. Грейдером зрізали узбіччя, які на 15-20 см були вищими за дорожнє полотно, заважали воді стікати з дороги і вона вимивала ями. Потім об'єкт механічною щіткою підмів трактор та продула повітродувка на базі Т-40. Після того до справи взявся «Чіпсилер» — спеціальний комплекс, що автоматично виливає норму бітумної емульсії і зразу ж висипає щебінь. За ним їхав коток. «Проте, за технологією емульсія повинна обволокти щебінь, — каже Микола Загоренко. — А цього через низькі температури не сталось». Крім того, за словами начальника райавтодору, після такого ремонту потрібно обмежувати швидкість транспорту до 40 км, аби не було виломлювання гравію, і не пускати на полотно важкі автомобілі. Цієї умови також не було дотримано. Тому відремонтовані дороги (як і шляхи всієї області) й «вишли» з зими з великою ямковістю. Цього б могло не бути, якби кошти надійшли у строк. Наприклад, як це було з ділянкою дороги Воскресенка-Громівка. Три роки тому там робили ремонт за подібною технологією у червні-липні.

Автор: Андрій БЕЙНИК


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.009
Перейти на повну версію сайту