ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Розрахунки за водопостачання по-новому
16.08.2010 / Газета: Трудова слава / № 32 / Тираж: 4714

Після публікації в «Трудовій славі» матеріалу «Давайте розберемося з водою» та конструктивної розмови про подальшу роботу комунальників, підприємство «Новотроїцькводоканал» будує нові стосунки зі споживачами.

Директор комунального підприємства Сергій Муравйов на посаді порівняно недавно, з травня поточного року. Після численних скарг водокористувачів, які посипалися на адресу підприємства у червні--» липні, керівник вирішив переглянути стосунки з абонентами, усталені попередниками. Найперше, споживачам тепер надсилаються нові квитанції, де замість загальної суми до сплати за використану воду, окремо зазначена вартість спожитої питної води, поливу, водовід-ведення, вивезення сміття, а також заборгованість (якщо така є) та пеня. Нарешті рахунки, виставлені «Новотроїцькводоканалом», стали зрозумілі й прозорі для людей. Ми й надалі їх удосконалюватимемо, — обіцяє С. В. Муравйов, аби у наших клієнтів більше не виникало ні питань, ні скарг.

Оскільки у спекотні червневі дні часто траплялися поломки на водонапірних баштах і люди потерпали від безводдя, їм перерахована й оплата за водокористування. Отже, з 20 червня по 20 липня 90% за спожиту воду сплачують абоненти, котрих водою забезпечують свердловини на вул. Олімпійська, Куйбишева, Меліораторів, Тепло-огарьовська, Куйбишева, ЛМС №1 та №2, бригада №1, частково — КП «Новотроїцькводоканал», РТП; 80% — де башти, розташовані на території Новотроїцької гімназії, млина, вул. Толбухіна; 60% — бригади №4, стадіону (та, що постачає воду на вулиці Шевченка, Радянську Ворошилова) і т. д. Тобто, тепер до розрахунків з кожним споживачем комунальники підходять виважено, намагаються виставити рахунки за фактично спожиту воду, не міряючи «всіх під одну гребінку». Через сильні дощі, які заливали район із середини до кінця червня, суттєво зменшено й плату за полив: враховано усього два «поливних» тижні. Сергій Володимирович констатує: підприємство налагоджуватиме партнерські стосунки зі споживачами.

Коментуючи ситуацію, новотроїцький селищний голова Василь Мельник висловив таку думку: часто проблеми у роботі комунального підприємства виникали через «лихоманку» з керівниками (тобто визначальним було «кадрове питання»): за останні три роки вони мінялися тричі. Виховати, ввести в курс непростої «комунальної справи» будь-якого керівника нелегко. Та селищна рада усіляко намагається підтримати підприємство, адже його діяльність тісно пов'язана із забезпеченням людей життєво важливим продуктом -водою. Торік з місцевого бюджету «Новотроїцькводоканал» отримав 238 тис. грн. допомоги на різні нагальні роботи, у поточному – 63 тис. грн. на капітальний ремонт насосів водонапірних башт. На цей рік підприємство разом із селищною радою планує здійснити капітальні ремонти водомережі по вулицях Радянській, Димитрова, Шевченка, Ворошилова і т. д.

В. І. Мельник вважає, що новий керівник «Новотроїцькводоканапу» Сергій Муравйов, котрий не один рік пропрацював на підприємстві головним інженером, саме та людина, яка наведе лад у роботі. Принаймні селищна рада всіляко йому допомагатиме.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.009
Перейти на повну версію сайту