Нещодавно ВАТ «КЗЗСО» завершив капітальний ремонт і модернізацію пересувної рейкозварювальної машини ПРСМ-3, виконані на замовлення одеських залізничників.
Машину після заводських випробувань відвантажено рейко-зварювальному поїзду №13. Також завершується капремонт з модернізацією ще однієї ПРСМ для Придніпровської «залізниці. На черзі — виконання подібного ж замовлення, яке надійшло від білоруських залізничників.
Крім того, іде підготовка до випуску рейкозварювальних машин КРС-1 та КСМ-005 ( на комбінованому ходу). Замовник — також «Укрзалізниця».
В стадії виробництва — стаціонарна рейкозва-рювальна машина К-1000 для польських залізниць. На модернізацію з Мурома повернулася машина для зварювання хрестовин стрілочних переходів К-924. Іде робота над виконанням експортних замовлень з Канади і Китаю по випуску рейкозварювальних машин К-920 і К-922.
Також на заводі триває випуск універсального зварювального устаткуванні! для промислових підприємств України і Росії. В їх числі — машина для електрошлакового зварювання А-550, яка виробляється на спецзамовлення Таганрозького заводу «Красный котельщик».
Таким чином, незважаючи на економічну і фінансову скруту, ВАТ «КЗЭСО» продовжує працювати: його основні виробничі підрозділи завантажені роботою повністю.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.011Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |