Йдеться, звісно, не про розмови пересічних громадян, а про право людей звернутися до влади з того чи іншого питання і дістати вичерпну відповідь. Причому, звернутися і за місцем проживання, а не лише за місцем розташування владних структур.
Саме у такому контексті аналізували виконання чинного законодавства щодо звернень громадян на засіданні колегії районної державної адміністрації.
Зазначалося, зокрема, що протягом першого півріччя нинішнього року до районної державної, адміністрації та виконкомів сільських, селищних рад звернулося 428 громадян (у 2009 році — 462), з них на особистому прийомі — 361 (торік -413).
Лише до райдержадміністрації надійшло 89 звернень, з них письмових -14, на особистому прийомі — 23, на виїзних прийомах — 52. Із загальної кількості звернень 49 вирішено позитивно, на 40 заяв надано відповідь згідно чинного законодавства.
Аналіз свідчить про скорочення кількості листів на адресу місцевих органів виконавчої влади від мешканців Новопавлівської, Хорлівської, Олексіївської, Новоолександрівської, Новокиівськоі, Роздольненської сільських рад, проте збільшилась кількість листів від жителів Привільської, Червоночабанської сільських та Каланчацької селищної ради.
Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 19 звернень (це менше, ніж у минулому році). Найбільш проблемними для зазначеної категорії дописувачів були питання соціального захисту та надання комунальних послуг. З метою вирішення цих питань вишукувалися матеріальні та фінансові можливості.
З початку року повторних звернень не надходило, зареєстровано п'ять колективних звернень. Також спостерігалася тенденція до зменшення звернень на адресу органів влади вищого рівня. Зокрема, з 14 звернень три адресовані до Секретаріату Президента, одне звернення — до Кабінету Міністрів.
Відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації «Про прийом громадян за місцем проживання у першому півріччі 2010 року» головою райдержадміністрації та його заступниками здійснено 39 виїзних прийомів громадян, у ході яких прийнято 63 чоловіка і порушено 52 питання. З них 34 вирішено позитивно, на 18 питань надано роз'яснення.
У районній державній адміністрації затверджено графік проведення «прямих телефонних ліній» для спілкування голови та його заступників із жителями району. За звітний період проведено сім «прямих телефонних ліній», під час яких зателефонувало 12 чоловік, ними порушено шість питань.
Для перевірки виконання доручень, наданих місцевими органами виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян, головою районної державної адміністрації проводяться дні контролю, уже проведено шість засідань групи контролю. Щомісячно на засіданні постійно діючої комісії розглядаються звернення громадян, які потребують комісійного розгляду.
У лютому поточного року проведено семінар-навчання працівників апарату, управлінь та відділів районної державної адміністрації, на якому вкотре доведено до спеціалістів Методику оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади.
Однак, слід зазначити, що в окремих структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах сільських та селищних рад потребує удосконалення робота із зверненнями громадян, на це вказано у прийнятому колегією рішенні та намічено конкретні заходи поліпшення роботи.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |