В оперативному режимі вирішені питання по 687 зверненнях, на контролі залишаються 41, які потребують більше часу для розв'язання проблем, озвучених херсонцями.
Найбільше звернень стосувалося відновлення електропостачання -312 скарг, 305 з яких вирішено оперативно, 7 залишаються на контролі. Чимало дзвінків надійшло з питань водопостачання та водовідведення -38, по 29 з яких оперативно надано допомогу, 9 залишаються на контролі. У 23 телефонних зверненнях йшлося про ліквідацію амброзії та сміття, 26 дзвінків стосувалися оформлення субсидій. По всіх питання надано роз'яснення, частину вирішено майже одразу, ще 16 залишаються на контролі.
Всі звернення на «гарячу» лінію доводяться до відповідних служб та знаходяться на особистому контролі міського голови. Із всіма громадянами, що звертаються на «гарячу» лінію, підтримується «зворотній зв'язок». Порушені питання знімаються з контролю лише після підтвердження заявником факту розв'язання проблеми. Нагадуємо новий номер «гарячої» телефонної лінії міського голови Володимира Сальдо: 49-33-40, цілодобово.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |