ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
На боці комунальних інтересів споживача
26.08.2010 / Газета: Новий день / № 35 / Тираж: 36600

Не допомогли у ЖЕКу та міськраді — скаржтеся до інспекції

Чимало мешканців області, передусім ті, хто мешкає в багатоквартирних будинках, зазвичай мають цілу низку претензій до обслуговуючих комунальних господарств та житлових управлінь щодо неякісного виконання ними своїх обов'язків або зухвалого невиконання, ще й з виставленням рахунків за фактично неіснуючі в природі види робіт. Скаржитися до відповідних управлінь органів місцевого самоврядування більшість небезпідставно вважає марним витрачанням часу та нервових клітин. Втім, майже 150 скаржникам вже цього року допомогли в Державній житлово-комунальній інспекції в Херсонській області, що розташована в провулку Пугачова, 5, обласного центру і підпорядкована Міністерству з питань ЖКГ України.

Цьогоріч Держжитлокомунінспекцією здійснено 26 планових та позапланових перевірок дотримання суб'єктами комунальних послуг вимог законодавства у житлово-комунальній сфері. За їх результатами порушникам видано приписи, які ті таки вимушені були виконувати. Крім того, інспекція на підставі найбільш масових та типових зловживань виробила з півсотні пропозицій, котрі запропонувала посадовцям органів місцевого самоврядування та місцевих держадміністрацій не просто взяти до уваги, а невідкладно вирішити, доки ситуація не набула ще більш масового характеру і не викликала соціального збурення. На покращення роботи в сфері ЖКГ дехто вже й не сподівається здебільшого через недбальство суб'єктів ринку таких послуг і відсутність достатнього контролю з боку органів влади. Втім, унаслідок перевірок Державної житлово-комунальної інспекції було здійснено перерахунки споживачам послуг, які фактично не надавалися або надавалися не в повному обсязі, на суму 132,5 тис. гривень.

Перевірками виявлені характерні порушення чинного законодавства: на підприємствах відсутні рішення органу місцевого самоврядування щодо визначення виконавця послуг; зі споживачами не в повному обсязі укладено договори на надання послуг, чим грубо порушено вимоги наказу Держкомітету України з питань ЖКГ «Про затвердження Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій», Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів та Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж тощо.

Попри те, що надворі ще спекотна пора, представники територіального органу Держжитлокомунінспекції активно співпрацюють у комісіях з перевірки готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період, застосовуючи усі важелі впливу державного контролю.

Автор: Олена АНТОНЕНКО


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.008
Перейти на повну версію сайту