З проблем щодо електропостачання відтепер можна звертатися за телефонами «гарячої» лінії, відкритої в Інформаційно-консультаційному центрі «Херсонобленерго»
З пропозицією щодо спрощення розгляду заявок херсонців з проблем, пов’язаних з електропостачанням, звернувся до голови правління ВАТ «Херсонобленерго» міський голова Володимир Сальдо.
Така необхідність виникла через значну кількість звернень з цих питань, що надходять за телефонами «гарячої» лінії міського голови, посняює управління громадських зв’язків міської ради.
Володимир Сальдо у своєму листі до голови правління ВАТ «Херсонобленерго» Ігоря Сафронова наголосив на доцільності забезпечення цілодобового оперативного зв’язку з енергопостачальною компанією.
Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії працює за адресою: 73000, м. Херсон, вул. Пестеля,5.
Режим роботи: понеділок — четвер — з 7.30 до 16.30; п’ятниця — з 7.30 до 15.30; обідня перерва — з 12.12 до 13.00. Субота, неділя — вихідні.
Крім того, споживачі мають можливість зателефонувати до Інформаційно — консультаційного центру за телефонами: 48-00-78; 48-00-79; 42-11-93.
Відтепер цілодобово за телефонами: 48-06-06; 48-06-20 працює стіл прийому заявок від населення щодо відсутності електропостачання оперативно-диспетчерської служби Херсонських міських електричних мереж.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |