ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Що приховує селищний голова?
09.09.2010 / Газета: Новий день / № 37 / Тираж: 36600

До редакції «Нового дня» телефонують обурені жителі селища Нова Маячка Цюрупинського району та скаржаться на місцеву владу. За словами стурбованих людей, у їхніх домівках кілька тижнів немає води. А будь-які намагання хоча б з'ясувати, коли водопостачання відновлять, щоразу закінчуються нічим: на телефонні дзвінки селищний голова Андрій Костиря не відповідає, а потрапити до нього на прийом взагалі проблематично. Не розуміють люди і відмовчування директора місцевого комунального підприємства «Сількомунсервіс» Валерія Толстого, котрий безпосередньо займається водопостачанням.

Намагаючись у телефонному режимі з'ясувати у селищного голови, у чому ж таки проблема і коли у домівках людей з'явиться вода, кореспондент «НД» був неприємно вражений його культурою спілкування.

— Ну не було води... І що далі? — буквально кричав Андрій Андрійович у слухавку. — Скажіть, хто конкретно скаржиться, і я покажу їм, де наша вода! А взагалі у мене коментарів немає! Ні журналісту, ні президенту країни нічого не скажу.

Розмовляти з людиною, яка не помічає проблеми у тому, що Люди кілька тижнів жили без води, наскільки б неочікуваною та серйозною не виявилася аварія, більше не було про що. Власне, як і з директором СКП «Сількомунсервіс», якому журналіст на два робочі та мобільний номери телефонів так і не зміг додзвонитися.

За неперевіреними даними, вся проблема у тому, що у селищі вийшла з ладу апаратура, яка контролює роботу спеціального очищувача. Свого часу, прагнучи модернізувати систему водопостачання, спеціалісти не звернули уваги на те, що у разі поломки цю сучасну техніку можна відремонтувати лише у Києві. А на дорогу та обслуговування, звичайно, потрібен час. Думається, люди б так не обурювалися, якби їм нормально пояснили ситуацію і попросили трохи почекати.

ВІД РЕДАКЦІЇ. Коли верстався номер, стало відомо, що вода у Новій Маячці уже з'явилася. Хотілося б, щоб і керівник селища подумав про культуру спілкування з людьми, адже вони обрали його, аби захищав їхні інтереси.

Автор: Нестор ДИМ


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту