ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Володимир БОГДАНОВ: — Ми готові дати тепло всім
28.09.2010 / Газета: Каховська зоря / № 77-78 / Тираж: 8000

Після небувалої літньої сЛеки очікується надзвичайно сувора зима. Як її перебудуть каховчани? Про це — наша бесіда з директором комунального підприємства тепломереж В.Богдановим.

Володимире Олександро­вичу, як іде підготовка до нового опалювального сезону?

Вона розпочалася ще з весни, коли було погашено котли. За цей час здійснено повірку приладів і ав­томатики, ревізію мереж та запірної арматури і, звичайно ж, їх ремонт, поточний і капітальний ремонти котлів. На сьогодні їх випробувано під високим тиском, виявлено й усу­нено три пориви на теплотрасі. Під­писані паспорти готовності котлів до нового опалювального сезону. Також буде виконано монтаж на ко­тельні №5 нових удосконалених кот­лів: чекаємо на їх поставку із заводу- виробника.

А в чому гарантія якості вико­наної підготовчої роботи і послуг, які надаватиме підприємство?

У наших працівниках, їхньому досвіді і професіоналізмі. Перш за все, це начальник котельних Світла­на Ваюцька і майстер Галина Валько, на яких покладено всю відповідаль­ність за технічне забезпечення під­готовчих робіт і належний техніч­ний стан мереж і устаткування. Це — золоті руки майстра з контрольно- вимірювальних приладів і авто­матики Олександра Федорова, зварника Володимира Ісаченка, муляра-вогнеупорника Сергія Хар­ченка, слюсаря Вадима Рябцева.

З 15 вересня ведеться навчання слюсарів і операторів котельних, які мають заступити на зимову вахту. Мабуть', зайве казати, що при прийо­мі на роботу в першу чергу надаємо перевагу тим, хто працював і добре себе зарекомендував минулого се­зону.

Однак повторюється з року в рік одна і та ж ситуація: від ДК«Газ України» надходять вимоги про погашення боргів по сплаті за спо­житий газ — головної умови нових поставок блакитного палива...

Ситуація, дійсно, серйозна, але не безнадійна. На сьогодні «Кахов- теплокомуненерго» повинно повер­нути борг за поставлений газ в сумі 1195 тисяч гривень. Левову частку боргу буде покрито з державного бюджету компенсацією різниці в та­рифах на газ. Але залишаються не­погашеними ще 250 тисяч гривень». І якщо наші абоненти — жителі міста — повернуть хоча б чверть нарахова­ної, але досі не сплаченої суми (1156 тисяч гривень), поставки газу гаран­товано. І чим швидше це зробимо, тим міцнішою буде ця гарантія. Тому звертаюся до всіх жителів міста з проханням: заради власного спокою і нормального вступу в зиму розра­хуйтеся вчасно за отримані послуги з теплопостачання. І не відкладайте це на потім! Адже підприємству тре­ба також вносити плату за навчання персоналу, повірку приладів, за­мірювання контурів заземлення та ін. Усе це вимагає коштів і чималих, адже ціни на ці роботи виросли в кілька разів, а покриття витрат на їх здійснення не закладено в діючому тарифі. Та й ремонтні роботи викону­ються виключно за власний рахунок.

А взагалі наскільки серйоз­ною є проблема неплатежів?

Рівень оплати населенням на­ших послуг за минулий опалюваль­ний період становить 91,6 відсотка. Якщо взяти до уваги, що споживання газу в минулому опалювальному се­зоні зросло на півмільйона гривень, то ситуація з оплатою дещо поліпши­лася. Але залишилися незмінними дві категорії злісних боржників: ті, хто не може платити, бо немає гро­шей, і ті, хто, не хоче, бо втратив со­вість. Звичайно, ми звертаємося до суду і згідно його рішень, повернен­ню підлягають 296 тисяч гривень. Але всім відома неповороткість на­шої виконавчої служби, тоді як гроші підприємству потрібні саме зараз.

Ще одна невесела тенденція: після рапортів про 100-відсоткову готовність до опалювального се­зону в деяких будинках, під'їздах він розпочинається з запізнен­ням. Та й протягом зими надхо­дять скарги про холоднечу в квар­тирах каховчан.

-Запевняю: потужностей котель­них і вироблюваного ними тепла цілком достатньо, аби обігріти оселі каховчан належним чином. Мало того, жителі будинків, які розташова­ні ближче до котельних, навіть обу­рюються: «Навіщо так кочегарите?!». Але теплоносій однаковий для всіх, просто є різні квартири, — скажімо, з кутковими кімнатами.

А стан внутрішньобудинкових мереж — то взагалі окрема проблема.

Забиті стояки, непромиті батареї і є головною причиною зимових нега­раздів.

Річ у тім, що між теплопостачаль- ником і кінцевим споживачем його послуг є посередник — ЖЕК, котрий не сповна виконує свої обов'язки. А все через те, що кошти на капітальний ремонт з бюджету не виділяються.

Як наслідок, абонентам за недо­дане тепло робляться перерахунки по сплаті, але людям від того не те­пліше, а «Каховтеплокомуненерго» зазнає не зі своєї вини збитків, яких КП «Наш дім» йому не відшкодовує. А мав би...

Тож не від хорошого життя каховчани переходять на індиві­дуальне опалення?

Якщо мова йде про так звані проблемні будинки по вул. К.Маркса, 92 і Пушкіна, 71, то це для них, ма­буть, єдиний вихід. Хоча дозволом в цих будинках скористалися одини­ці. Зрозуміло, що не в кожного зна­йшлися кошти на таке дороге задо­волення. Але насмілюсь припустити, що більшість таки влаштовує, як опа­люються їхні оселі.

Та справжня біда, що городя­ни всякими правдами-неправдами продовжують переходити на інди- відуалку». Як результат, через скоро­чення кількості абонентів зростає собівартість послуг з теплопостачан­ня. Окрім того, будинки, де викону­ються ці роботи, перекриті, а тому немає змоги під час випробувань під тиском виявити слабкі місця і вчас­но їх ліквідувати. А також є випадки, коли через непогодженість дій було залито водою квартири.

То на що розраховувати меш­канцям центральної та східної частин міста.

У «Каховтеплокомуненерго» вдосталь потужностей, аби забез­печити їхні оселі теплом. Але це має бути вулиця з двостороннім рухом: за вчасної оплати наших послуг ми можемо забезпечити їхню якість, а тим самим — тепло і затишок в домів­ках городян, дитсадках, школах. Тому ще раз звертаюся: абоненти, покрий­те заборгованість з оплати послуг з теплопостачання за минулий сезон, вчасно вносьте плату в новому се­зоні — і тоді навіть люта зима нам не страшна.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту