ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Головне, на ногах твердо стоїмо
04.10.2010 / Газета: Вісник Олешшя / № 79-80 / Тираж: 3416

Як відомо, в задуманих та задекларованих Президентом України Віктором Януковичем реформах, як в економічних, так і соціальних, важлива роль належить будівництву та ре- конструкціїавтодоріг, створенню сучасних автобанів. Вза­галі, господарству автошляхів поставлено завдання в країні: повинні всюди бути дороги, придатні для експлуа­тації, як в містах, так і в селах.

В нашому місті та районі діють дві будівельно-експлуа­таційні дільниці облавтодору. Одна з них — РайДУ — займаєть­ся безпосередньо автошляхами та вуличними дорогами.

Днями пройшли чутки, що на реконструкцію дороги по вулиці Першотравневій в Цюрупинську міська рада напра­вила немалі кошти. Але дорога так і не відновлена.

Щоб підтвердити чи розвіяти цю інформацію «ВО» звер­нувся до начальника РайДУ Валерія Грачова, до речі, моло­дого, енергійного, але вже досвідченого менеджера.

Валерію Володимировичу, підприємству було таке замовлення від місцевого органу самоврядування?

- Ні, не було, тим більше навіть не вели про це розмову.

- На Цюрупинських доро­гах велись роботи після зи­мового свавілля. А як нині? Адже жителі, особливо ок­раїнних вулиць, нарікають, що навіть грейдерування не проводилося...

- Міська рада з питань ре­монту чи відновлення усіх шляхівпрацює згідно з програ­мою «Транспорт і безпека руху», яку й затверджено ра­дою. Програму необхідно підкріплювати коштами. Які у міста є наявні гроші, на те й от­римує наше підприємство за­мовлення.

- Детальніше, будь ласка.

- «Вісник Олешшя» (за що дякуємо) вже розповідав, як ми після несприятливих погодних умов виконували ямковий ре­монт вулиць Комунарів, Проле­тарської. Словом, тих, де про­ходять маршрутні автобуси, щоб забезпечити автосполу­чення пасажирів.

Взагалі, місто на нинішній рік виділило майже 300 тисяч гривень на виконання дорож- ньо-експлуатаційних операцій. І це не тільки ремонт автодоріг. А встановлення дорожніх знаків, які згідно з приписами ДАІ вже виконано.

- А до початку навчально­го року, коли було оголоше­но конкурс «Увага! Діти на дорогах», з'явилися свіжі розмітки на дорогах. Це ро­бота дорожників РайДУ?

- Так, на ділянках доріг, які проходять близько шкіл, дитя­чих садочків, ми зробили спец­іальні розмітки, які вказують учасникам дорожнього руху на пішохіднии перехід.

- Що ще зроблено на за­мовлення міської ради?

- За сприяння міського го­лови в районі станції Пойма, де проходить залізничне полотно й недалеко знаходиться житло­вий сектор, встановлено бар'­єри на небезпечній ділянці до­роги.

Також споруджено автопав­ільйон на зупинці для паса­жирів й облаштовано «кишень­ковий» заїзд для автобусів та маршруток.

- Як ведуться розрахунки за виконання замовлень міськради?

- Є таке міське комунальне підприємство «Цюрупинськ- сервіс», воно й розрахо­вується.

- Валерію Володимирови­чу, жителі населених пунктів району нарікають на вулич­не покриття. Так і мовлять: що якщо дорогу підправити двічі на рік, то ще можна по ній рухатися, а якщо взагалі ні, то й автотранспорт страждає, а людям незруч­но ходити.

- Ми працюємо на замов­лення сільських рад. За дев'ять місяців 2010 р. виправили ями на дорогах центральних вулиць у Козачих Лагерях, Виноградо­вому, в селищах Брилівка та Нова Маячка.

Великокопанівська сільрада замовила прогрейдерувати поки що 10 вулиць в селі. Нині виконуємо там роботи, й це перша частина. По тому, як надхрдитимуть кошти, підпра­вимо решту вулиць.

- Валерію Володимирови­чу, у пресі не раз повідомля­лось, що експлуатаційни- кам-дорожникам в цьому році мало надходить замов­лень через брак фінансування, й колективи працюють не на повну потужність.

Як справи у РайДУ?

- Нормально. Не сидимо, шукаємо замовлення, пропо­нуємо свої послуги. Так, в цьо­му сезоні за кошти сільських рад виконали роботи по розмітці пішоходних переходів у Тарасівці, Щасливому, Костогризовому.

На аварійно-небезпечних ділянках автодоріг поставили бар'єрні огородження. Зокре­ма, на автотрасі Великі КопанК Стара Маячка в районі лісгос­пу протяжністю 150 метрів; між Пролетаркою та залізничним переїздом станції Раденськ — 10 метрів; на під'зді до Коза­чих Лагерів- 60 м.

Окрім цього, встановили автопавільйони на зупинках для пасажирів з під'їзними «кишенями» для автотранс­порту у орлі Стара Маячка та на автодорозі кримського на­прямку між Тарасівкою та Брилівкою.

Влітку Солонцівська сільрада «наймала» нас обко­сити дороги навколо їхньої території.

А в селі Підстепному авто­грейдером спланували вулиці, в Піщанівці до школи підсипа­ли жорствою дорогу й підхіддо неї. Це теж було за кошти Підстепненської сільради.

Виконуємо також ре­монтні роботи на автошляхах загального користування на замовлення підприємства «Служба автодоріг в Хер­сонській області». Й не тільки в нашому районі, айв інших.

- Наш Уряд чітко й гос­тро поставив питання підготовки до зими. Не бу­демо згадувати минулу, то був екзамен на зрілість до­рожникам.

- Почну з минулої зими. Наш колектив екзамен витримав. Автошляхи чистили, автоспо­лучення з селами району не призупинювалося, пошта дос­тавлялась своєчасно й автобу­си курсували.

До нинішнього зимування розпочали підготовку ще на початку літа. Техніка відремон­тована: дві автомашини КрАЗ та ЗІЛ переобладнані для роз­кидання піску, автогрейдер, автонавантажувачі, трактори. Все підготовлено до роботи, накопичуємо матеріали для підсипання вулиць.

Користуючись нагодою відзначу, що замовлення місцевих органів самовряду­вання принципово допомогли нашому колективу вести раці­ональну підготовку техніки й механізмів до роботи в зимо­вий період.

Запевняю територіальні громади, що ми не підкачаємо, можете на нас розраховувати.

- Колектив РайДУ знають як колектив професіо­налів...

- Зазначу, в РайДУ працює 65 чоловік, це механізатори, дорожні робітники, досвідчені і молоді. Середній вік 35 років, продуктивність праці висока. При сьогоднішньому скромно­му фінансуванні середня заро­бітна плата понад дві тисячі.

Не викорінено наставницт­во, досвідчені дорожники пра­цюють в парі з молодими, на­вчають їх, передають Досвід дорожнього будівництва.

Інженерні працівники — ви­конроб, три майстри — гра­мотні спеціалісти, володіють економічними знаннями. В су­часних виробничих процесах важливо, Щоб керівники-інже- нери виступали в ролі менед­жерів, тобто управлінців, гото­вих до прийняття рішень на місцях, до вміння шукати за­мовлення.

- Валерію Володимирови­чу, які проблеми у розвитку експлуатації'доріг турбують вас найбільше?

- Фінансування. Обсягу робіт на авто- й вуличних шля­хах не перерахувати, але все упирається в кошти.

У тому, що ми стабільно працюємо нині, велика заслу­га місцевих органів самовря­дування.

Напередодні виборів від імені нашого колективу вис­ловлюю велику подяку радам на місцях за плідну й тісну співпрацю, за те, що вони є патріотами свого міста сели­ща, села, району й віддають замовлення місцевим колек­тивам автодорожників. Спод­іваємося й на подальше взає­морозуміння.

Дякую за розмову, Вале­рію Володимировичу. Успіхів колективу РайДУ в нелегких економічних умовах.

Автор: Елла СИДОРЕНКО


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.023
Перейти на повну версію сайту