У пресі з'явилось нове повідомлення про те, що Національний природний парк „Нижньодніпровський» таки буде! Його площа — 105,13 тис. гр. Парк створюється за ініціативою природоохоронних організацій, вчених, журналістів (нагадаємо, що „Вісник Олешшя» постійно порушував тему створення Парку) на території Бериславського, Білозерського, Голопристанського і Цюрупинського районів та Херсонської і Новокаховської міських рад. Метасворення Національного парку „Нижньодніпровський» — збереження унікальної природи Дельти ріки Дніпро.
Нагадаємо, що суттєву шкоду Дельті може нанести ініційоване керівництвом Херсонського торговельного морського порту, колишнім головою ОДА Борисом Сіленковим, за мовчазної згоди властей Херсона і Цюрупинська, перекидання на лівий берег Дніпра переробних і складських потужностей ХТМП, що нанесло б непоправну шкоду плавням, взагалі Дельті Дніпра, а також місту Цюрупинську.
Тепер, можливо, цей згубний для природи проект таки буде поховано назавжди.
А зараз наводимо звернення депутата Херсонської обласної ради Лариси Оленковської до керівництва області, з яким вона звернулась із трибуни обласної ради.
Одним із найважливіших об'єктів господарського комплексу Херсонської областіє державне підприємство Херсонський морський порт. Його переоснащення та розвиток є пріоритетними для Херсонщини в цілому. Однак, частина проекту, який подано на розгляд Кабінету міністрів для отримання фінансування, єнебезпечною не тільки для екологічного середовища Херсонщини, ай всього басейну Чорного та Азовського морів. Якщо потреба у розвитку та модернізації морського порту на правому березі Дніпра — у вже існуючій промисловій зоні — є безсумнівною, то розбудова порту на лівомуберезі, будівництво залізниці від станції Цюрупинськ протяжністю 12,5 км вимагають подальшого вивчення.
Більше того, така ідея суперечить вже розробленому та поданому на розгляд і затвердження Уряду проекту створення національного парку в Дельті Дніпра.
Прошу створити умови для всебічного вивчення та висвітлення для громадського загалу інформації щодо впливу даного проекту в частині будівництва залізниці та причалів на лівому березі Дніпра надовкілля.
Обласну раду, обласну державну адміністрацію прошу створити спеціальну комісію для вивчення впливів даного проекту на довкілля, залучити до участі в процесі вивчення фахівців Науково-дослідного інституту водно-господарських проблем. Наслідки впровадження цього проекту можуть суттєво вплинути на розвиток галузі туризму на Херсонщині, на соціально-економічний розвиток Цюрупинського та Голопристанського районів.
Дельти великих річок в планетарному масштабі є територіями, антропогенний вплив в яких регулюється міжнародним законодавством, Рамсарсь- кою конвенцією і контролюють- ся відповідними комісіями ООН. Громадські організації міста обіцяють зробити все, щоб кожен крок в цьому напрямку був докладно висвітлений як для місцевої, так і для міжнародної спільноти.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |