ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
25.10.2010 / Газета: Червоний промінь / № 43 / Тираж: 1300

Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» стосовно роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян районною державною адміністрацією здійснювались заходи щодо поліпшення стилю і методів роботи з організації неупередженого, всебічного та своєчасного розгляду порушених заявниками питань.

За результатами аналізу протягом 9 місяців на розгляд до райдержадміністрації надійшло 95 звернень громадян, що на 17, або на 15,5%, менше показника минулого року. Питома вага загальної кількості становить: письмові звернення — 12,6%, особистий прийом — 46,3%, виїзний прийом — 41%, телефонна лінія — 2,1%.

На адресу райдержадміністрації від мешканців району надійшло 12 письмових звернень (порушено 13 питань), що на 7 звернень, або на 36,8%, менше минулорічного показника. Жителів району найбільше хвилювали такі питання: 7 (53,8%) — соціального захисту, 2(15,3%)- житлового господарства; 1 (7,6%) — комунального господарства, 1 (7,6%) — аграрної політики і земельних відносин, 1 (7,6%) — охорони здоров'я, 1 (7,6%) — освіти та науки.

Разом із зменшенням кількості звернень громадян звужується і коло проблемних питань. Так, порівняно з минулим роком цей показник знизився з питань аграрної політики та земельних відносин (-5), забезпечення законності та правопорядку (-2), соціального захисту (-1), зв'язку (-1), торгівлі та громадського харчування (-1).

Згідно з графіком особистого прийому громадян, у тому числі виїзних прийомів, головою райдержадміністрації, його першим заступником, заступниками та керівником апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду прийнято 183 особи, що на 71 особу (-38,7%) менше порівняно з аналогічним показником 2009 року.

На особистий прийом до керівництва райдержадміністрації надійшло 43 звернення від жителів району, які порушили 44 питання, що на 2 звернення (2 питання) менше порівняно з відповідним періодом минулого року.

Для зручності мешканців району керівництво районної державної адміністрації продовжує практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Протягом 9 місяців нинішнього року здійснено 92 прийоми громадян за місцем їх проживання. Всього під час проведення вищезазначених прийомів громадян звернулося 39 чол., які порушили 39 питань.

Проаналізувавши надходження звернень громадян, слід зазначити, що в поточному році їх зменшилося з таких питань: соціального захисту (-26), комунального господарства (-17), аграрної політики та земельних відносин (-16), праці та заробітної плати (-5), торгівлі та громадського харчування (-3), культури (-4).

Районною державною адміністрацією вживаються заходи з поліпшення роботи зі зверненнями громадян та попередження їх надходження. Сприяє також оперативному вирішенню питань, що турбують мешканців району, робота «прямої телефонної лінії». Протягом 9 місяців звернулося 2 особи. У червні та серпні надійшли звернення від жителів с Сірогози з проханням відновити лінію проводового радіомовлення, порушені питання в терміновому порядку вирішені позитивно.

Від осіб найменш захищених категорій населення надійшло 28 звернень (73 у 2009 році), що становить 29,4% від загальної кількості осіб, які звернулися в поточному році: від пенсіонерів, ветеранів праці — 23 (-39 або -24,2%); учасників бойових дій, війни, інвалідів — 2 ( +2 або 2,1%); багатодітних та одиноких матерів — 2 (-3 або -2,1%), інвалідів — 1 (-5 або -1%). Питання від вищезазначеної категорії громадян стосувалися надання матеріальної допомоги, нарахування субсидії, перерахунку пенсій, виплати одноразової компенсації «Матерям-героїням». Звернення осіб малозахищених категорій населення розглядаються особисто головою районної державної адміністрації та вишукуються всі можливості щодо вирішення порушених ними питань.

Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі.

Автор: Людмила ЩЕГЛОВА, головний спеціаліст відділу з питань внутрішньої політики, преси та інформації, зв'язків з громадськістю апарату райдержадміністрації


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту