Традиційно тема стосунків комунальники – споживач непроста і суперечлива. З одного боку – заклопотані неплатежами, крадіжками та ремонтом застарілого обладнання надавачі комунальних послуг, з іншого – знервовані тарифами, неякісними послугами та черговими вимогами комунальників споживачі.
Цього разу мова піде про вимоги постачальників води. Ось якого листа отримала наша редакція: «Шановні працівники редакції газети «Чорноморець»!
Я, Кулева Катерина Павлівна, ветеран війни і праці, маю 48 років безперервного трудового стажу. Живу у Скадовську. Через вашу газету я хочу дізнатися, чи правильно вчинили зі мною працівники МКП «Водне господарство».
Вони прийшли до мене у травні 2009 року і сказали, щоб я замінила лічильник води. За свої гроші я купила новий лічильник, крани, усе, що потрібно було для заміни. За установку приладу я заплатила «Водному господарству» 59 грн 57 коп. Ще 20 грн я заплатила цій організації за опломбування лічильника. Тоді про зворотний клапан на цьому лічильнику мови не було.
А ось 4 жовтня нинішнього року написали мені листа, що треба встановити за власні гроші зворотний клапан. Це ж треба знову платити за установку та пломбу. А цей клапан мені зовсім не потрібний, бо ніякої ролі він не відіграє.
Скажіть, будь ласка, де пенсіонерці взяти зайві гроші ще й на цей клапан? Комунальні послуги та товари дорожчають з кожним днем, ціни ростуть, мов на дріжджах. А пенсія залишається малою.
Чому ж тоді працівники Скадовського РЕЗ і ЕМ самі приїхали до мене додому, замінили лічильник і кабель, і копійки не потребували, а «Водне господарство» вимагає гроші за все?»
Прокоментувати листа ми попросили начальника МКП «Водне господарство» Володимира Погребняка: «У Скадовську лічильниками води користуються близько 45 відсотків споживачів води. Скажу відверто, лічильники, що нині встановлено, призначені лише для порядних і чесних людей. Вони недосконалі, легко піддаються сторонньому втручанню. Дуже часто працівники нашого господарства виявляють усілякі хитрі пристрої, що дозволяють красти воду. Це – магніти у лічильниках, голки тощо. Місцеві «майстри» змушують прилади обліку крутитися у зворотному напрямку і таке інше.
Щоб запобігти крадіжкам, ми знаходимо слабкі місця у водомережах споживачів і пломбуємо їх. Якщо виявляємо несправний лічильник, просимо його замінити. Не обов’язково ви самі його зіпсували, можливо, він просто вийшов із ладу. Часто ми відправляємо лічильники, що викликають сумнів, на експертизу до Херсона.
Установка зворотних клапанів – ще одна спроба припинити крадіжки води. Сподіваємося, що колись ми усе-таки передбачимо усі можливі способи крадіжок із водогону і знайдемо надійні методи захисту від них. А нині – удосконалюємо систему, як можемо».
Від редакції. Рекомендації «Водного господарства» замінити лічильник, встановити зворотний клапан чи усунути несправність водомережі чув і не раз чи не кожен житель нашого міста. Виконувати ж усі приписи та рекомендації комунальників, зазвичай, поспішає лише найбільш совісна і відповідальна категорія громадян – пенсіонери. Особливо ті, що вчасно і в повному обсязі сплачують за використані послуги. Тож і ображаються законослухняні бабусі й дідусі і не розуміють, чому доводиться зайвий раз платити п’ятдесят чи сто гривень за якісь вдосконалення? До чого тут вони? Адже справжні крадії – ті, хто повз лічильник поливає город чи без лічильника тримає по двадцять-тридцять душ відпочиваючих, навіть не переймаючись такими «дрібницями».
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |