З метою підтримки товаровиробників, забезпе¬чення жителів району хлібом і хлібобулочними ви¬робами та на виконання доручення голови облас¬ної державної адміністрації від 25 жовтня 2010 року №197-д «Дані за результатами наради з керівника¬ми обласних служб, борошномельних, хлібопекар¬ських і торговельних підприємств м. Херсон від 22 жовтня 2010 року», проведено моніторинг реалі¬зації хліба місцевих виробників через торговельну мережу району.
За данцми сільських рад та власників торговель¬них точок, що мають значні обсяги торговельного обороту по продовольчій групі товарів, за добу реа¬лізується приблизно 570р кг хліба, з них продукція товаровиробників Херсона, Цюрупинська, Голої При¬стані — в обсязі 95% від загальної реалізації. Крім того, на засадах давальницької сировини від пра¬цівників сільськогосподарських підприємств та влас¬ників земельних ділянок (паїв) проводять випічку з хліба три сільгосппідприємства.
Враховуючи розгалуженість торговельної мережі міста Гола Пристань, проведено вибіркове обсте¬ження продажу хліба, в ході якого засвідчено, що власники торгових точок надають перевагу вироб¬никам Херсонської області.
Зафіксовано продаж хліба суб'єктами господарювання, що є платниками інших державних податко¬вих інспекцій, обсяг продажу яких незначний та скла¬дає 5% від загального.
Хлібопекарська галузь в районі представлена трьома приватними пекарнями ПП Новачук, ПП «СМАК-ГОПРИ», ПП Серпутько, які дійсно є майст¬рами своєї справи, особливо останні, які повністю задовольняють асортиментом продукції місцевого споживача.
При зустрічах з представниками малого та се¬реднього бізнесу, що ведуть свою діяльність у сфері торгівлі, постійно наголошується про на¬дання переваги суб'єктам господарювання хлібо¬пекарської галузі району, які є платниками по¬датків і зборів до місцевого бюджету, виробни¬ками соціально значущих продуктів та вболіва¬ють за розвиток підприємництва в районі, пере¬бувають в постійному пошуці шляхів удоскона¬лення виробничого процесу, збільшення асор¬тименту продукції, покращення смакових якостей, вивчаючи попит споживача з різним рівнем дос¬татку, відчуваючи потребу бути корисними сус¬пільству.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.014Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |