Колектив управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації прагне знайти ефективні способи донесення інформації про надання субсидій та іншої державної допомоги.
Як це вдається, розповідає начальник Світлана ФІЛІПОВА.
До речі, Світлана Борисівна — високопрофесійний фахівець в питаннях державної соціальної політики. Висока відповідальність, повага до людей, чуйність, небайдужість — саме ці риси відзначають в ній, як керівника, спеціалісти колективу.
Вона завжди вислухає відвідувача. Особливо чуйна начальник управління до людей поважного віку, інвалідів.
Але насамперед в роботі Світлана Борисівна покладається на закон. У неї саме Закон — усьому голова.
Можливо, тому немає скарг від населення на роботу колективу управління, зникли безкінечні черги, взагалі, кожен виконує свою справу.
і про те, що зроблено за 10 місяців по державних соціальних допомогах — теж в розповіді С. Філіпової.
Світлано Борисівно, болюче питання для населення — субсидії. Яка ситуація зїх оформленням у нашому районі?
Колектив відділу державних соціальних допомог та субсидій з 1 серпня працював з 7 до 19 години. Розповсюджено буклети щодо спрощеної системи надання населенню субсидії на підприємствах, установах, у громадських місцях, а також, хто цього бажав, отримав особисто.
Щоденно працює дві «гарячі лінії» (2-15-75,7-12-24), не раз повідомляв про це «Вісник Олешшя», оголошення прикріплені також настендах у всіх сільських та селищних радах, на підприємствах.
Окрім цього, спеціалісти постійно приймають громадян. Інформатор консультує в управлінні, причому без реєстрації, але людина повинна мати з собою документ, що засвідчує особу.
Розмір субсидії визначається автоматизовано, а якщо є підвищення тарифів, то перерахунок проводиться без звернення громадян.
Обсяг підготовчих операцій для призначення субсидії-широкий. Колектив управління нечи- сельний, як практично можна здійснити цю роботу?
Ми звернулися у Центр зайнятості населення з проханням порекомендувати спеціалістів, які стоять на обліку по безробіттю, щоб провести інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення щодо призначення субсидії. І 23 чоловіки (як виконувачі громадської роботи) працюють в цьому напрямку. А вже спеціалісти управління працюють безпосередньо з документами. Адже 80 відсотків повідомлень від людей надходить неправильно оформленими. Зокрема, без особистих підписів, неправильно заповнені особові рахунки підприємств, декларації. Тому доводиться запрошувати на бесщу, щоб врегулювати незрозумілі питання.
Світлано Борисівно, управління виступає як контролюючий орган дотримання законодавства про працю. Можете назвати серед працедавців порушників?
Найболючіше питання для працюючих — оплата. Спеціалісти нашого управління провели 67 перевірок підприємств, організацій різних форм власності щодо своєчасної виплати заробітної плати в розмірі не менше мінімальної. У ході перевірок консультували, видали 35 рекомендацій по виявлених недоліках.
Коли реєструються колективні договори, то спеціалісти перевіряють їх відповідність до чинного законодавства.
Згідно з оперативними даними, на кінець жовтня виявлена заборгованість по заробітній платі по двох економічно активних підприємствах в сумі 275,7 тисячі гривень. Це МКП «Водоканал» — 146,1 тисячі гривень, МКП «Цюрупинськкомунгосп» -129,6 тисячі гривень.
Відзначу, що у жовтні в цих підприємствах пройшли позитивні зміни, заборгованість по заробітній платі зменшилася на 51 відсоток.
Перевіряємо й умови праці. За десять місяців обстежено 52 підприємства району, щодо виявлених порушень прийняті відповідні до закону дії.
Районна «Програма зайнятості населення на 2010-11 p.p.» передбачає створення нових робочих місць у місті та районі. Є позитивні зрушення?
Щомісяця обстежуємо реальну картину створення робочих місць, співпрацюючи з Центром зайнятості населення, державним реєстратором, управлінням агропромислового комплексу райдержадміністрації.
Вище названа програма виконується, про це свідчить те, що за десять місяців нинішнього року створено 912 нових робочих місць, а планувалося 560.
Світлано Борисівно, до управління звертаються за державною соціальною допомогою. Процедура збирання документів нелегка, особливо для сільських жителів...
Соціальна Служба нелегка, звертаються по державну допомогу люди, в основному, малоімущі.
Начальники відділів, головні спеціалісти управління постійно виїжджають в населені пункти району, прагнуть своєчасно кваліфіковано й не- упереджено розглядати скарги,
звернення громадян, оперативно їх вирішувати. Видаємо виготовлені листівки з повною інформацією про види допомог та переліком необхідних документів.
Світлано Борисівно, будь-ласка, назвіть цифри державної допомоги пільгової категорії населення.
В управлінні перебуває на обліку в Єдиному державному реєстрі 18203 особи, які мають право на пільги. їм надається різного виду державна допомога. Скажімо, до Дня Перемоги разову грошову допомогу, яка передбачена Законами України, отримали 2659 чоловік на — суму 654 тисячі гривень.
Грошова допомога готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу призначена та виплачена 1081 людині на суму 544,8 тис. грн.
Видані талони для проїзду в міському та приміському автомоб- 1 ільному транспорті. Таким правом скористались 18 тисяч пільговиків району на суму 583,7 тис. грн.
З початку року пільговим проїздом залізничним транспортом скористалося 12668 чоловік на суму 64,4 тис.грн.
За рахунок субвенції з державного бюджету підприємствам — нада- вачам послуг за 10 місяців за надані житлово-комунальні послуги перераховано 2 946,3 тис. грн.
Можемо із загальної когорти пільговиків виділити допомогу громадянам-чорнобильцям?
На проведення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з державного бюджету надійшло та профінансовано 93,1 тис. грн. За рахунок коштів з обласного бюджету забезпечено медикаментами за 10 місяців 98 чоловік, постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЄС, на суму 22,3 тис. грн. та зубопротезу- вання проведено 4 чоловікам на суму 2,2 тис. грн.
Оздоровлено в санаторіях та санаторно-оздоровчих комплексах України семеро дітей, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, та 8 інвалідів з числа ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС на загальну суму 45,2 тис. грн.
- Дякую за розмову. Напевно, інформація, якою поділилися в нашій бесіді, буде цікавою для населення.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |