![]() |
|
У години пік, добираючись на роботу чи навчання, нам доводиться опинятися у стані перманентного шоку — яким чином доїхати до потрібної зупинки з найменшими «втратами»: часу в заторах, ґудзиків під час посадки чи на виході? Вважаємо, що пощастило, коли маршрутка приходить вчасно і не потрібно стояти на одній нозі у тисняві салону, а є можливість сісти. Втім, таке трапляється рідко, здебільшого посеред дня. У години ж пік міський транспорт будь-якого маршруту під зав'язку набитий пасажирами, з дверей автобусів на зупинках при відкритих дверях стирчить то чиясь нога, то рука. Двері ніяк не зачиняються, і водій знервовано просить «висячих» вийти і почекати наступного. Звичайно, дертися до вже переповненого салону чи ні — особистий вибір кожного пасажира, але не завжди є можливість чекати невідомо скільки часу, доки транспорт стане вільнішим.Тожумови перевезення пасажирів все-таки мають бути набагато кращими, так би мовити, людянішими. І, можливо, під зав'язку переповнені марш- ругнітаксі—не найгостріша проблема, що турбує городян, однак вона щоранку добряче псує нерви і не менше дратує увечері, коли доводиться повертатися після робочого дня в спальні райони міста. Чому комфортні па- сажироперевезення тривалий час залишаються нерозв'язаним питанням?
— Кожен транспортний засіб має свої технічні характеристики, прописані у техпаспорті. Вони передбачають кількість місць як для сидіння, так і для стояння. Більше людей, ніж вказано у паспорті кожного автобуса чи маршрутки, водій не має права перевозити, — пояснює начальникуправління транспорту та зв'язку Херсонського міськвиконкому Олексій Жакун. — Наше місто перенасичене транспортом малої та середньої пасажиромісткості — невеликими автобусами та ГАЗелями, які становлять близько половини від усіх транспортних засобів, зайнятих пасажироперевезеннями.
За словами Олексія Леонідовича, на сьогодні вже прийнято рішення протягом одного-двох років замінити такий транспорт на той, що розрахований на 40 і більше пасажирів. Це дозволить здійснювати більш комфортне їх перевезення. Але ж терпіти городянам доведеться щонайменше рік-два! Приблизно за стільки часу начальник управління транспорту та зв'язку обіцяє почати заміну транспортного парку з ГАЗелей, вивівши їх першими з обслуговування маршрутів. Тож городянам доведеться запастися неабияким терпінням і надалі по півгодини і більше у скрученій позі з валізами та нестачею кисню в салоні від надмірної кількості людей діставатися до потрібних зупинок. Залишається лише сподіватися, що омріяний час «X» чиновники вкотре не перенесуть його через «об'єктивні причини».
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.018Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |