ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Безгоспні поштові скриньки
02.12.2010 / Газета: Новий день / № 49 / Тираж: 36600

Незважаючи на доступність новітніх засобів комунікації, багато людей зав­зято продовжують користуватись абонентськими, а не електронними поштови­ми скриньками. Це допомагає без зайвих клопотів отримувати улюблене ви­дання прямо додому. Але саме тут і постає одна з найболючіших проблем по­штового зв'язку — стан поштових скриньок у багатоповерхових будинках.

До редакції «Нового дня» нерідко звер­таються обурені жителі багатоповерхівок. Так, Валентина Попова, котра мешкає по вулиці 40 років Жовтня, 161 -а, зателефону­вала до нас з проханням звернути увагу на цю проблему та посприяти її вирішенню.

Скарги, перш за все, лунають на адре­су поштамту. Тому вивчення ситуації роз­почалося з Херсонської дирекції УДППЗ «Укрпошта», де заступник директора Тетя­на Фомічова та начальник технічного відділу Володимир Оберемченко охоче поділилися інформацією.

Як виявилося, відділення поштового зв'язку не несуть відповідальності за або­нентські поштові скриньки. Виняток — жовті скриньки, які знаходяться безпосе­редньо у відділеннях зв'язку.

Непричетність пошти до наших скри­ньок обумовлена статтею 23 Закону Украї­ни «Про поштовий зв'язок», у якій говориться, що придбання, установка і утри­мання в належному стані абонентських поштових шаф (абонентських поштових скриньок) здійснюється власниками жит­лових та адміністративних будинків.

Та навіть попри це поштамт зацікавле­ний у вирішенні питання зі скриньками не менше, ніж постраждалі передплатники. Від стану абонентських скриньок напряму залежить передплата на періодику, що без­посередньо впливає на статки «Укрпошти».

Люди, не впевнені у тому, що отрима­ють періодичні видання, вирішують краще вийти з дому й придбати газету або журнал у найближчому кіоску. Керівництво дирекції «Укрпошти» неодноразово зверталося до управління житлово-комунального госпо­дарства та до голів міських та районних рад з проханням виділити кошти на ремонт і утримання абонентських скриньок у житло­вому фонді області. Відповіді надходять за одним зразком: немає законодавчих підстав для виділення грошей на технічне обслуговування, тому кошти в місцевих бюджетах не заплановані.

Що ж стосується житлово-комунальних господарств, то й тут ситуація така ж глу­ха. Ось що розповів директор комуналь­ного підприємства «Дніпровський» Ми­хайло Маршал: «Жоден ЖЕК, жодне кому­нальне підприємство не може виконати за свій рахунок подібний вид робіт. Бо це не входить до тарифу квартплати і не відно­ситься до обслуговування жилого фонду». Але додав, що послуги технічного обслу­говування поштових скриньок можуть на­даватися як додаткові за встановленим ЖЕКом тарифом.

Створення об'єднань співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ) покла­ло на плечі мешканців весь тягар техніч­ного обслуговування приміщень. Власни­ки приватизованих квартир, об'єднаних в ОСББ, відтепер самі мають дбати про по­штові скриньки. Усе залежить від їхнього бажання гарантовано отримувати улюбле­ну періодику додому.

Автор: Олександра ГУНДОРІНА


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту