Незважаючи на доступність новітніх засобів комунікації, багато людей завзято продовжують користуватись абонентськими, а не електронними поштовими скриньками. Це допомагає без зайвих клопотів отримувати улюблене видання прямо додому. Але саме тут і постає одна з найболючіших проблем поштового зв'язку — стан поштових скриньок у багатоповерхових будинках.
До редакції «Нового дня» нерідко звертаються обурені жителі багатоповерхівок. Так, Валентина Попова, котра мешкає по вулиці 40 років Жовтня, 161 -а, зателефонувала до нас з проханням звернути увагу на цю проблему та посприяти її вирішенню.
Скарги, перш за все, лунають на адресу поштамту. Тому вивчення ситуації розпочалося з Херсонської дирекції УДППЗ «Укрпошта», де заступник директора Тетяна Фомічова та начальник технічного відділу Володимир Оберемченко охоче поділилися інформацією.
Як виявилося, відділення поштового зв'язку не несуть відповідальності за абонентські поштові скриньки. Виняток — жовті скриньки, які знаходяться безпосередньо у відділеннях зв'язку.
Непричетність пошти до наших скриньок обумовлена статтею 23 Закону України «Про поштовий зв'язок», у якій говориться, що придбання, установка і утримання в належному стані абонентських поштових шаф (абонентських поштових скриньок) здійснюється власниками житлових та адміністративних будинків.
Та навіть попри це поштамт зацікавлений у вирішенні питання зі скриньками не менше, ніж постраждалі передплатники. Від стану абонентських скриньок напряму залежить передплата на періодику, що безпосередньо впливає на статки «Укрпошти».
Люди, не впевнені у тому, що отримають періодичні видання, вирішують краще вийти з дому й придбати газету або журнал у найближчому кіоску. Керівництво дирекції «Укрпошти» неодноразово зверталося до управління житлово-комунального господарства та до голів міських та районних рад з проханням виділити кошти на ремонт і утримання абонентських скриньок у житловому фонді області. Відповіді надходять за одним зразком: немає законодавчих підстав для виділення грошей на технічне обслуговування, тому кошти в місцевих бюджетах не заплановані.
Що ж стосується житлово-комунальних господарств, то й тут ситуація така ж глуха. Ось що розповів директор комунального підприємства «Дніпровський» Михайло Маршал: «Жоден ЖЕК, жодне комунальне підприємство не може виконати за свій рахунок подібний вид робіт. Бо це не входить до тарифу квартплати і не відноситься до обслуговування жилого фонду». Але додав, що послуги технічного обслуговування поштових скриньок можуть надаватися як додаткові за встановленим ЖЕКом тарифом.
Створення об'єднань співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ) поклало на плечі мешканців весь тягар технічного обслуговування приміщень. Власники приватизованих квартир, об'єднаних в ОСББ, відтепер самі мають дбати про поштові скриньки. Усе залежить від їхнього бажання гарантовано отримувати улюблену періодику додому.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |