ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Засідання колегії
13.12.2010 / Газета: Рідний край / № 50 / Тираж: 1147

Відбулось чергове засідання колегії райдержадміністрації. З першого питання порядку денного доповідь зробила заступник голови райдержадміністрації І.Ю. Малишева. Мова йшла про стан виконання програми зай­нятості населення району на 2010-2011 роки, схваленої розпорядженням голови райдержадміністрації від 23 грудня 2009 року та затвердженої рішенням XXXVI сесії районної ради п'ятого скликання від 29 березня 2010 року. І.Ю. Малишева зокрема зазначала: проведений моніторинг щодо надання соціальних послуг незайнято­му населенню свідчить, що за одинадцять місяців 2010 року кількість користувачів послугами районної служби зайнятості в порівнянні з аналогічним періодом минуло­го року зменшилася на 64,5%. Всього з початку 2010 року в пошуках роботи до районного центру зайнятості звер­нулося 832 незайнятих громадянина, із них жінки скла­дають 48,7%, молодь у віці до 35 років — 39,5% від загаль­ної кількості зареєстрованих безробітних.

Станом на 1 грудня 2010 року на обліку перебувало 187 незайнятих громадян, що на 22,4% менше показника ана­логічного періоду минулого року. Серед зазначеної кате­горії громадян 93,6% мали офіційний статус безробітних, з яких 71 % призначено допомогу по безробіттю.

Упродовж 2010 року здійснювалася співпраця з ро­ботодавцями щодо сприяння виробничій діяльності підприємств усіх форм власності Району шляхом надан­ня дотацій на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за направленням рай­онного центру зайнятості, а також компенсації частини витрат на оплату праці при прийомі на роботу певних категорій безробітних з Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випа­док безробіття. Районним центром зайнятості укладені відповідні угоди з 43 роботодавцями для працевлашту­вання 51 безробітного шляхом надання дотації із Фон­ду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Пріоритет­ним напрямком при наданні дотації роботодавцям виз­начено створення додаткових робочих місць для пра­цевлаштування соціально незахищених категорій без­робітних; на ці місця працевлаштовано 15 безробітних.

Проводиться робота щодо скерування населення на зайняття підприємницькою діяльністю та отримання для цього фінансової підтримки за рахунок одноразової вип­лати допомоги по безробіттю. З початку року таким ви­дом матеріального забезпечення для організації влас­ної справи скористалося 24 безробітних громадянина, що становить 96% виконання програмного завдання.

Однією з основних проблем працевлаштування є по­рушення термінів укладення трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками, невідповідність професійно-кваліфікаційної структури безробітного населення потребі робочої сили. Для вирі­шення цього питання та з метою отримання нової про­фесії, підвищення кваліфікації за набутими професіями впродовж одинадцяти місяців 2010 року в навчальних зак­ладах усіх типів проходили професійне навчання за нй- правленням районного центру зайнятості 194 безробіт­них, що склало 121 % виконання запланованих показників. Професійна підготовка та перепідготовка здійснювала­ся за професіями, які дали змогу безробітним підвищити свій фаховий рівень, і, враховуючи структурні зміни в еко­номіці, займатися підприємницькою та індивідуальною трудовою діяльністю.

В обговоренні доповіді взяли участь начальник відділу освіти райдержадміністрації В.О. Коротун, секретар Самійлівської сільської ради Т. Т. Телятнікова, голова Бере­жанської сільської ради С.А. Цимбал. Вони розповіли про виконання вищезгаданої програми на місцях.

Підсумовуючи розгляд стану виконання програми зай­нятості населення, голова райдержадміністрації М.Д. Ро- маній зазначив, що селищній та сільським радам належить продовжувати, а головне — активізувати роботу по легалі­зації робочих місць, необхідно також широко використо­вувати можливості влаштування безробітних на сезонні та громадські роботи через районний центр зайнятості, тим більше, що окремі сільські ради, якЗеленівська, Ушкапьсь- ка, вже мають у цій справі позитивний досвід.

Друге питання порядку денного — про стан кадрової роботи та кадрового забезпечення в апараті і структурних підрозділах районної державної адміністрації. Доповідав керівник апарату райдержадміністрації С.М. Приходько.

У районі докладаються зусилля щодо поліпшення кадро­вого забезпечення державної служби та підвищення відпо­відальності управлінських кадрів за наслідки їх діяльності.

У2010 році районною державною адміністрацією вжи­валися організаційні і практичні заходи щодо реалізації в апараті та структурних підрозділах районної державної ад­міністрації Законів України «Про державну службу», «Про боротьбу з корупцією», інших нормативно-правових актів з питань державної служби і організації кадрової роботи.

Всього в районній державній адміністрації та її струк­турних підрозділах станом на 24 листопада 2010 року на­лічується 65 посад державних службовців. В апараті районної державної адміністрації працюють 20 держав­них службовців, у її структурних підрозділах — 45, а також налічується 9 вакансій на посаду державного службовця.

Прийняття на посади державних службовців районної державної адміністрації здійснюється відповідно до За­кону України «Про державну службу», інших документів, що регламентують порядок застосування положень дію­чого законодавства при розгляді питань, пов'язаних з призначенням на посади та звільненням з посад держав­них службовців.

Присвоєння чергових рангів державним службовцям здійснювалося відповідно до статті 26 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 1996 року № 658 «Про затверджен­ня Положення про ранги державних службовців». Протя­гом 2010 року черговий ранг було присвоєно 6 держав­ним службовцям.

У районній державній адміністрації та п структурних підрозділах налічується 3 магістри державного управлін­ня, які працюють на посадах:начальника відділу економі­ки районної державної адміністрації; заступника на­чальника, начальника бюджетного відділу фінансового управління районної державної адміністрації; головного спеціаліста районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

На кожного державного службовця заведено особові справи, ведення яких здійснювалося згідно вимог поста­нови Кабінету Міністрів України від 25 червня 1998 року № 731. В особових справах зберігаються попередження про встановлені чинним законодавством обмеження, по­в'язані з прийняттям на державну службу, листи ознай­омлення із Загальними правилами поведінки державно­го службовця, декларації про доходи, зобов'язання фінансового характеру і майновий стан щодо себе та членів своєї сім'ї. До особових справ вносяться відповідні зміни про просування по службі, зміну стажу та інше.

На виконання розпорядження голови обласної дер­жавної адміністрації від 1 лютого 2010 року №83 «Про організацію проведення щорічної оцінки виконання дер­жавними службовцями покладених на них обов'язків і зав­дань в органах виконавчої влади в області»у лютому по­точного року проведено щорічну оцінку державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань за підсумками роботи у 2009 році. Щорічному оцінюванню підлягали 52 державних службовця районної державної адміністрації, які отримали оцінку «добре».

З цього приводу М.Д. Романій зазначив, що до черго­вої атестації всім держслужбовцям слід готуватися з усією відповідальністю.

Про стан кадрової роботи та кадрового забезпечення у своїй організації членів колегії та усіх учасників засідання проінформував начальник управління праці та соціально­го захисту населення райдержадміністрації М.В. Байша.

Наступне питання порядку денного про організацію роботи громадських формувань з надання допомоги пра­воохоронним органам у забезпеченні охорони громадсь­кого порядку та боротьбі зі злочинністю на території району теж було надзвичайно важливим для життєдіяль­ності району. Після його обговорення було вирішено, що селищна та кожна сільська рада пропонує людину, яка після навчання стає помічником дільничного інспектора міліції. Певний час їх утримання може здійснюватись за рахунок районного центру зайнятості. М.Д. Романій також наголосив на тому, що, не відкладаючи, слід відновити ро­боту адміністративних комісій селищної та сільських рад, а також відновити діяльність громадських формувань, за­лучивши до цього працівників всіх організацій та установ селища. Положення про громадські формування перед­бачає і стимулювання членів цих формувань.

Також було розглянуто питання про додержання ви­мог чинного законодавства щодо роботи зі зверненнями громадян на території Ушкапьської сільської ради.

Члени колегії затвердили перелік питань для розгля­ду на засіданні колегії райдержадміністрації у грудні 2010 року.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.007
Перейти на повну версію сайту