Відбулось чергове засідання колегії райдержадміністрації. З першого питання порядку денного доповідь зробила заступник голови райдержадміністрації І.Ю. Малишева. Мова йшла про стан виконання програми зайнятості населення району на 2010-2011 роки, схваленої розпорядженням голови райдержадміністрації від 23 грудня 2009 року та затвердженої рішенням XXXVI сесії районної ради п'ятого скликання від 29 березня 2010 року. І.Ю. Малишева зокрема зазначала: проведений моніторинг щодо надання соціальних послуг незайнятому населенню свідчить, що за одинадцять місяців 2010 року кількість користувачів послугами районної служби зайнятості в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 64,5%. Всього з початку 2010 року в пошуках роботи до районного центру зайнятості звернулося 832 незайнятих громадянина, із них жінки складають 48,7%, молодь у віці до 35 років — 39,5% від загальної кількості зареєстрованих безробітних.
Станом на 1 грудня 2010 року на обліку перебувало 187 незайнятих громадян, що на 22,4% менше показника аналогічного періоду минулого року. Серед зазначеної категорії громадян 93,6% мали офіційний статус безробітних, з яких 71 % призначено допомогу по безробіттю.
Упродовж 2010 року здійснювалася співпраця з роботодавцями щодо сприяння виробничій діяльності підприємств усіх форм власності Району шляхом надання дотацій на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за направленням районного центру зайнятості, а також компенсації частини витрат на оплату праці при прийомі на роботу певних категорій безробітних з Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Районним центром зайнятості укладені відповідні угоди з 43 роботодавцями для працевлаштування 51 безробітного шляхом надання дотації із Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Пріоритетним напрямком при наданні дотації роботодавцям визначено створення додаткових робочих місць для працевлаштування соціально незахищених категорій безробітних; на ці місця працевлаштовано 15 безробітних.
Проводиться робота щодо скерування населення на зайняття підприємницькою діяльністю та отримання для цього фінансової підтримки за рахунок одноразової виплати допомоги по безробіттю. З початку року таким видом матеріального забезпечення для організації власної справи скористалося 24 безробітних громадянина, що становить 96% виконання програмного завдання.
Однією з основних проблем працевлаштування є порушення термінів укладення трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками, невідповідність професійно-кваліфікаційної структури безробітного населення потребі робочої сили. Для вирішення цього питання та з метою отримання нової професії, підвищення кваліфікації за набутими професіями впродовж одинадцяти місяців 2010 року в навчальних закладах усіх типів проходили професійне навчання за нй- правленням районного центру зайнятості 194 безробітних, що склало 121 % виконання запланованих показників. Професійна підготовка та перепідготовка здійснювалася за професіями, які дали змогу безробітним підвищити свій фаховий рівень, і, враховуючи структурні зміни в економіці, займатися підприємницькою та індивідуальною трудовою діяльністю.
В обговоренні доповіді взяли участь начальник відділу освіти райдержадміністрації В.О. Коротун, секретар Самійлівської сільської ради Т. Т. Телятнікова, голова Бережанської сільської ради С.А. Цимбал. Вони розповіли про виконання вищезгаданої програми на місцях.
Підсумовуючи розгляд стану виконання програми зайнятості населення, голова райдержадміністрації М.Д. Ро- маній зазначив, що селищній та сільським радам належить продовжувати, а головне — активізувати роботу по легалізації робочих місць, необхідно також широко використовувати можливості влаштування безробітних на сезонні та громадські роботи через районний центр зайнятості, тим більше, що окремі сільські ради, якЗеленівська, Ушкапьсь- ка, вже мають у цій справі позитивний досвід.
Друге питання порядку денного — про стан кадрової роботи та кадрового забезпечення в апараті і структурних підрозділах районної державної адміністрації. Доповідав керівник апарату райдержадміністрації С.М. Приходько.
У районі докладаються зусилля щодо поліпшення кадрового забезпечення державної служби та підвищення відповідальності управлінських кадрів за наслідки їх діяльності.
У2010 році районною державною адміністрацією вживалися організаційні і практичні заходи щодо реалізації в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації Законів України «Про державну службу», «Про боротьбу з корупцією», інших нормативно-правових актів з питань державної служби і організації кадрової роботи.
Всього в районній державній адміністрації та її структурних підрозділах станом на 24 листопада 2010 року налічується 65 посад державних службовців. В апараті районної державної адміністрації працюють 20 державних службовців, у її структурних підрозділах — 45, а також налічується 9 вакансій на посаду державного службовця.
Прийняття на посади державних службовців районної державної адміністрації здійснюється відповідно до Закону України «Про державну службу», інших документів, що регламентують порядок застосування положень діючого законодавства при розгляді питань, пов'язаних з призначенням на посади та звільненням з посад державних службовців.
Присвоєння чергових рангів державним службовцям здійснювалося відповідно до статті 26 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 1996 року № 658 «Про затвердження Положення про ранги державних службовців». Протягом 2010 року черговий ранг було присвоєно 6 державним службовцям.
У районній державній адміністрації та п структурних підрозділах налічується 3 магістри державного управління, які працюють на посадах:начальника відділу економіки районної державної адміністрації; заступника начальника, начальника бюджетного відділу фінансового управління районної державної адміністрації; головного спеціаліста районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.
На кожного державного службовця заведено особові справи, ведення яких здійснювалося згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 1998 року № 731. В особових справах зберігаються попередження про встановлені чинним законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу, листи ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця, декларації про доходи, зобов'язання фінансового характеру і майновий стан щодо себе та членів своєї сім'ї. До особових справ вносяться відповідні зміни про просування по службі, зміну стажу та інше.
На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 1 лютого 2010 року №83 «Про організацію проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань в органах виконавчої влади в області»у лютому поточного року проведено щорічну оцінку державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань за підсумками роботи у 2009 році. Щорічному оцінюванню підлягали 52 державних службовця районної державної адміністрації, які отримали оцінку «добре».
З цього приводу М.Д. Романій зазначив, що до чергової атестації всім держслужбовцям слід готуватися з усією відповідальністю.
Про стан кадрової роботи та кадрового забезпечення у своїй організації членів колегії та усіх учасників засідання проінформував начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації М.В. Байша.
Наступне питання порядку денного про організацію роботи громадських формувань з надання допомоги правоохоронним органам у забезпеченні охорони громадського порядку та боротьбі зі злочинністю на території району теж було надзвичайно важливим для життєдіяльності району. Після його обговорення було вирішено, що селищна та кожна сільська рада пропонує людину, яка після навчання стає помічником дільничного інспектора міліції. Певний час їх утримання може здійснюватись за рахунок районного центру зайнятості. М.Д. Романій також наголосив на тому, що, не відкладаючи, слід відновити роботу адміністративних комісій селищної та сільських рад, а також відновити діяльність громадських формувань, залучивши до цього працівників всіх організацій та установ селища. Положення про громадські формування передбачає і стимулювання членів цих формувань.
Також було розглянуто питання про додержання вимог чинного законодавства щодо роботи зі зверненнями громадян на території Ушкапьської сільської ради.
Члени колегії затвердили перелік питань для розгляду на засіданні колегії райдержадміністрації у грудні 2010 року.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |