Купувати товари на ринках завжди ризиковано, особливо у вихідні чи переддень якогось свята. У цей час активізуються різні шахраї та волоцюги. На базарах такий галас та штовханина, що неможливо встежити за товаром чи гаманцем у власній кишені. Аби захистити громадян та навести порядок на херсонських ринках, там цього року відкрилися громадські приймальні, у яких чергують правоохоронці. Коментує ситуацію начальник Херсонського міського управління УМВС України в області полковник міліції Руслан БУГРИНЕЦЬ.
Руслане Андрійовичу, з якою метою створюються такі приймальні?
Для більш плідної співпраці населення з органами внутрішніх справ керівництво УМВС прийняло рішення про відкриття громадських приймалень на територіях ринків у Херсоні. Простіше кажучи, кожен громадянин нашої держави, споживач або підприємець, іноземні громадяни, котрі перебувають у Херсоні, можуть безпосередньо туди звертатися зі своїми скаргами або запитаннями.
На яких ринках вони вже працюють?
Функціонують три приймальні: на Дніпровському, Північному та Центральному ринках. Враховуючи те, що також постійно працюють ринки на вул. Шенгелія (мікрорайон «Корабел»), ринок «Житлоселище», автомобільний ринок (мікрорайон «Таврійський»), упродовж І кварталу 2011 року на кожному з них планується відкрити по одній громадській приймальні. Також херсонці можуть звертатися з запитаннями до дільничних пунктів міліції, розташованих поблизу ринків, та до Херсонського міського управління УМВС, двері якого постійно відчинені для людей, які потрібують допомоги.
З якими проблемами можуть звертатися люди до приймалень?
Співробітники міліції приймають усі види звернень. Це може бути заява про крадіжку речей, пограбування, шахрайство, хуліганство, продаж недоброякісної продукції тощо. Всі звернення реєструються та розглядаються згідно з чинним законодавством. Однак, якщо питання не входить до компетенції органів внутрішніх справ, заявникам буде рекомендовано звернутися до інших структур, наприклад, до міського управління захисту прав споживачів, Державної податкової інспекції, санепідемстанції тощо.
— Дякую за розмову.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |