ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Громадська приимальня на ринку
23.12.2010 / Газета: Новий день / № 52 / Тираж: 36600

Купувати товари на ринках завжди ризиковано, особливо у вихідні чи пе­реддень якогось свята. У цей час активізуються різні шахраї та волоцюги. На базарах такий галас та штовханина, що неможливо встежити за товаром чи гаманцем у власній кишені. Аби захистити громадян та навести порядок на херсонських ринках, там цього року відкрилися громадські приймальні, у яких чергують правоохоронці. Коментує ситуацію начальник Херсонського міського управління УМВС України в області полковник міліції Руслан БУГРИНЕЦЬ.

Руслане Андрійовичу, з якою ме­тою створюються такі приймальні?

Для більш плідної співпраці населен­ня з органами внутрішніх справ керів­ництво УМВС прийняло рішення про відкриття громадських приймалень на те­риторіях ринків у Херсоні. Простіше кажу­чи, кожен громадянин нашої держави, споживач або підприємець, іноземні гро­мадяни, котрі перебувають у Херсоні, мо­жуть безпосередньо туди звертатися зі своїми скаргами або запитаннями.

На яких ринках вони вже пра­цюють?

Функціонують три приймальні: на Дніпровському, Північному та Центрально­му ринках. Враховуючи те, що також по­стійно працюють ринки на вул. Шенгелія (мікрорайон «Корабел»), ринок «Житлоселище», автомобільний ринок (мікрорайон «Таврійський»), упродовж І кварталу 2011 року на кожному з них планується відкрити по одній громадській приймальні. Також херсонці можуть звертатися з за­питаннями до дільничних пунктів міліції, розташованих поблизу ринків, та до Херсонського міського управління УМВС, двері якого постійно відчинені для людей, які потрібують допомоги.

З якими проблемами можуть звертатися люди до приймалень?

Співробітники міліції приймають усі види звернень. Це може бути заява про крадіжку речей, пограбування, шахрай­ство, хуліганство, продаж недоброякісної продукції тощо. Всі звернення реєстру­ються та розглядаються згідно з чинним законодавством. Однак, якщо питання не входить до компетенції органів внутрішніх справ, заявникам буде рекомендовано звернутися до інших структур, наприклад, до міського управління захисту прав спо­живачів, Державної податкової інспекції, санепідемстанції тощо.

— Дякую за розмову.

Автор: Олександра ГУНДОРІНА


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту