За 11 місяців року, що завершується, працівники Херсонського морського торговельного порту обробили 614 суден і, 13 944 ва— гонів, переваливши 1,842 мільйона тонн вантажів, — повідомив головний диспетчер порту Володимир Калиновський. — У порівнянні з попереднім роком це,'звичайно, менше. Далася взнаки не тільки криза, але й введені урядом квоти на вивезення зерна. І все ж напередодні Нового року хочеться вірити, що економіка піде на поправку і ситуація з вантажами зміниться.
Як повідомив начальник порту Сергій Ігнатенко, до кінця року планується добудувати, а у лютому наступного року ввести в експлуатацію зерновий комплекс.
Якщо говорити про нові вантажі, то на причалах з'явився шамот — вогнетривка глина (каолін), обпалена до втрати пластичності. Вона застосовується для виробництва вогнетривів, — пояснив Сергій Вячеславович. — Сподіваємося, цей вид вантажів стане у нас постійним, мова йде про 6 тисяч тонн на місяць. З'явилися в порту і контейнери. Поки що — пробна партія. І якщо все йтиме нормаль- ' но, цей вантажопотік від листопада до квітня дозволить нам щомісячно обробляти 35 контейнерів, можливо, й більше.
Роботу з контейнерними вантажами в порту вважають дуже перспективною. Адже сьогодні всі вантажопотоки переорієнтуються на контейнері перевезення.
Сергій Ігнатенко розповів також, що через Херсонський МТП пройде експортно-імпортна контейнерна лінія, яка зв'яже порти Туреччини з Дніпропетровськом. «Це новий вантажопотік, який у міжнавігаційний період може залучити в Херсонський порт до 70 контейнерів щомісячно. У навігацію кількість вантажів зросте втроє. Зараз з цього питання ведуться переговори».
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |