Для вирішення питань, що виникають у громадян з приводу призначення, перерахунку та виплати пенсій, правових проблем, в управлінні ПФУ створено необхідні матеріально-технічні умови. Відкриті приймальні, обладнані телефонами та комп'ютерною технікою з базою даних одержувачів пенсій, забезпечені необхідною кількістю меблів, медикаментами першої необхідності та скриньками для звернення громадян. У зручнихмісцях розміщені стенди з довідковою інформацією про порядок роботи управління, графіки прийому, встановлено чергування спеціалістів в неробочий час. В управлінні забезпечено безперешкодний доступ для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення до приміщення управління.
Підвищенню якості обслуговування населення сприяє і така виправдана роками практика, як виїзні прийоми громадян керівництвом управління та проведення «гарячих» телефонних ліній. Нові програми полегшують роботу, значно економлять час, допомагають бути в курсі нових законодавчих змін. Зміни в пенсійному забезпеченні постійно висвітлюються у ЗМІ. У 2010 році на особистому прийомі у керівних працівників в управлінні побувало 68 відвідувачів. Відвідано на дому 103 особи, яким виповнилося 80 і більше років. На виїзних прийомах керівництвом управління прийнято 188 громадян. У районній газеті «Високе поле» опубліковано 11 статей.
Пенсійний фонд працює не тільки з пенсіонерами. Серед його клієнтів — працездатне застраховане населення. Важливий напрямок роботи — робота серед тих підприємців, які живуть сьогоднішнім днем г-не думають про забезпечення на старість.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |