В обласній державній адміністрації відбулася нарада з питань розгляду генерального плану міста Херсона та створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток міста.
На нараді, яку провів голова обласної державної адміністрації Микола Костяк, були розглянуті матеріали коригування Генерального плану міста Херсона, що розроблені Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст «Дніпромісто» на замовлення Херсонського міськвиконкому. Були також обговорені питання щодо створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток територій Херсонської міської ради.
Генеральний план міста визначає стратегічну перспективу його розвитку. Він оновлюється і коригується. У відкоригованому генеральному плані заплановане нове функціональне призначення деяких територій — розвиток міста у напрямку створення нових центрів: туристичного, спортивного, логістичного, промислового. Коригування діючого генерального плану обумовлено необхідністю своєчасного прогнозування та оновлення соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури та інших галузей господарського комплексу Херсона в умовах зміни пріоритетів та параметрів міста для здійснення містобудівної політики.
- Відбувся перший етап розв'язання питання перспективного розвитку міста Херсона як обласного центру, — зазначив Микола Костяк. — Необхідно чітко визначитися, що ми будемо будувати. Необхідно враховувати повністю весь потенціал, створювати робочі групи. Існує один пріоритет роботи — подальший розвиток Херсонщини.
За дорученням губернатора, відразу ж після наради заступник голови облдержадміністрації Анатолій Хоменко відвідав Херсонський морський торговельний порт, щоб разом із керівництвом підприємства детальніше обговорити генеральну схему розвитку порту на найближчі роки та умови залучення інвестицій.
Начальник порту Сергій Ігнатенко запропонував гостю особисто оглянути майбутні інвестиційні площадки, що розташовані на лівому березі Дніпра, ознайомитися з ходом будівництва зернового терміналу, розрахованого на одночасне зберігання 24 тисяч тонн збіжжя. Вартість об'єкту — 31,3 мільйона гривень.
Будівництво зернового комплексу здійснюється винятково за рахунок власних коштів порту, — підкреслив Сергій Ігнатенко. — Новий об'єкт стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку порту до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра. Там також планується побудувати сучасні термінали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинська, що дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити сотні нових робочих місць, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів.
Сьогодні ж порту катастрофічно не вистачає складських площ і територій для зберігання вантажів. Частину з них доводиться зберігати навіть на баржах. Тому багато сподівань портовики покладають на розвиток інфраструктури лівобережжя, де мають два глибоководні затони.
Обласний центр поєднує сьогодні і виробничі потужності, і зони відпочинку, — зауважив Анатолій Хоменко. — Звісно, із будівництвом нового зернового комплексу, освоєнням лівого берегу Дніпра, прокладанням залізничної колії з'являться додаткові навантаження на інфраструктуру міста, однак, разом з тим^ збільшиться його економічний потенціал та з'являться нові робочі місця для херсонців і цюру- пинчан. Мене дуже приваблює ідея портовиків побудувати на лівому березі Дніпра сучасний контейнерний термінал, залучити його можливості для обслуговування оптового ринку сільськогосподарської продукції, що незабаром з'явиться на території Антонівської селищної ради. Отже розвиток може бути лише гармонійним: розвивається порт-розвивається інфраструктура міста. Контейнерний комплекс обслуговуватиме не лише Херсон і область, а й інші регіони, адже наше місто розташоване на головній водній артерії країни — Дніпрі. Обласна державна адміністрація всіляко сприятиме цим перспективним планам.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |