Про те, як працюють маршрутки у обласному центрі сказано так багато і написано стільки, що якщо викласти все це у одну смугу, то вона, скоріш за все покриє відстань від Землі до Місяця... Але справа із якістю послуг, що надають «маршрутчики», як була так і залишається на низькому рівні.
Від чого залежить якість? Так, у неї може бути скільки завгодно складових, але, без сумніву, там повинно бути два головних чинники: відповідальність та контроль. Відповідальність — з боку тих, хто послуги надає. Контроль — з боку тих, хто послуги замовляє.
Говорити про сумління тих людей (перевізників), для яких головним є заробляння грошей, якось не доводиться. Коли на першому місці стоять гроші, то ні про яке нормальне ставлення до якості мови й бути не може.
Що ж стосується контролю, то й тут, коли у місцевої влади, замість людей на першому місці гроші, то ні про яку якість мова теж вестися не буде. Головне — задовольнити власні гаманці.
Скільки вже критикували ту владу,., і начальника управління транспорту та зв'язку кілька разів змінювали, ось і новий заступник міського голоби Галина Теслюк (Партія регіонів) стала опікуватися цими питаннями... та мабуть принципові підходи, як були, так і залишаються незмінними — гроші у власному гаманці, а то чим ще можна пояснити таку невідповідальність з боку перевізників та безконтрольність з боку замовників.
Про жахи, що відбуваються у міському транспорті у черговий раз нагадали представники ДАІ Херсона, які 15 січня провели перевірку громадського транспорту. Це жахливо(!), у це важко повірити(І), але всього за 4 години проведення оперативно-профілактичних заходів співробітники ДАІ виявили 80 порушень!!!
Прес-служба ДАІ: «За 4 години проведення заходів було виявлено майже 80 порушень Правил дорожнього руху, найпоширенішими з яких є порушення правил зупинки та стоянки; перевезення пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортних засобів; керування транспортними засобами, що мають несправності; проїзд пішохідних переходів; відхилення від визначеного маршруту руху автобусу; правил зупинки під час здійснення посадки (висадки) пасажирів.
Зафіксовано 3 факти керування транспортними засобами без відповідних документів(!) та один факт керування автобусом у стані алкогольного сп'яніння(!!!), на водія складено протокол про адміністративне правопорушення, транспортний засіб доставлено на спеціальний майдан ДАІ».
Коли ж органи місцевого самоврядування та виконкому почнуть в решті-решт займатися не тільки «дерибаном» землі, але й опікуватимуться проблемами нашого міста???
Зголосіться, для того аби навести елементарний лад у перевезенні пасажирів, треба так мало: з одного боку — бажання, з іншого — відсутність залежності (матеріальної) від порушників.
Невже прийде час, і у цій багатостраждальній державі до влади прийдуть не хапуги (якого завгодно кольору), а справжні патріоти...
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |