Яким є регламент проведення реєстрації осіб, що виявили бажання пройти ЗНО в 2011 році
Реєстрація бажаючих пройти зовнішнє оцінювання здійснюється з 1 січня до 28 лютого 2011 року. Для цього необхідно спочатку визначитися з напрямом підготовки (спеціальністю), за яким бажаєте навчатись у вищому навчальному закладі. Далі потрібно звернутись до приймальної комісії вищого навчального закладу, до якого плануєте вступати, та ознайомитися із правилами прийому, де вказано перелік конкурсних предметів, результати зовнішнього незалежного оцінювання з яких мають бути зазначені у сертифікаті ЗНО. Здійсніть вибір предметів, із яких ви бажаєте скласти тести. У 2011 році ЗНО проводитиметься з дванадцяти предметів. Загальна кількість предметів, вибраних вами для складання тестів, не повинна перевищувати п'яти. Вам буде надано можливість скласти тест лише з однієї іноземної мови.
Підготуйте необхідні для реєстрації документи та матеріали:
копію паспортного документа або свідоцтва про народження (для осіб, які народилися після 1 вересня 1994 року та не отримали паспорт);
копію документа про повну загальну середню освіту. Якщо такого документа ще не маєте, але здобудете повну загальну середню освіту в 2011 році, то необхідно надати довідку з навчального закладу за формою, розробленою Українським центром оцінювання якості освіти;
дві фотокартки 3x4 см (чорно-білі або кольорові);
переклади документів державною мовою, завірені нотаріально (для осіб, які подають документи оформлені іноземною (навіть російською) мовою;
висновок закладу охорони здоров'я про необхідність створення особливих умов проходження ЗНО (у разі потреби надають особи, які мають захворювання, що можуть бути перешкодою для участі у тестуваннях).
На копіях документів, що надаються для реєстрації, напишіть «Із оригіналом згідно» та поставте підпис. Оформіть заяву- реєстраційну картку. Для цього зверніться до пункту реєстрації або зробіть це самостійно, скориставшись «Програмою створення заяви-реєстраційної картки особи, яка бажає пройти ЗНО в 2011 році на офіційному веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти (итмгЛезІрогІаІ. gov.ua) або на сайті Сімферопольського регіонального центру оцінювання якості освіти (СРЦОЯО) — www.crimeatest.org. иа. Надішліть не пізніше 28 лютого (визначається за штемпелем пошти) на адресу СРЦОЯО реєстраційні документи. Надсилати бажано цінним листом з описом вкладення. Адреса СРЦОЯО: 95026, вул. Семашка, 15, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим.
Підтвердженням факту реєстрації для участі в ЗНО є сертифікат, який буде надіслано вам рекомендованим листом.
Зверніть увагу! Ви не будете зареєстровані для проходження ЗНО, якщо:
надасте не всі документи, необхідні для реєстрації;
неналежно оформите заяву-реєстраційну картку;
зазначите в заяві- реєстраційній картці недостовірні дані;
подасте заяву пізніше встановленого терміну.
Також вам буде відмовлено, якщо:
немає можливості створити особливі (специфічні) умови для проходження ЗНО відповідно до висновку закладу охорони здоров'я;
ви з'явилися особисто до СРЦОЯО, тому що реєстрація відбувається тільки через пошту.
Про факт відмови в реєстрації для проходження ЗНО вам буде повідомлено рекомендованим листом. Якщо протягом трьох тижнів із моменту відправлення реєстраційних документів ви не отримали підтвердження про реєстрацію або лист з відмовою у реєстрації, зверніться до СРЦОЯО за телефоном інформаційної підтримки (0652)547648. У разі отримання повідомлення про відмову в реєстрації для участі в ЗНО усуньте причини, що стали підставою для прийняття такого рішення, та ще раз надішліть до СРЦОЯО необхідні для реєстрації документи (не пізніше 28 лютого!). Якщо у вас виникла потреба змінити перелік предметів, із яких необхідно скласти тести, або відмовитися від певних предметів, або внести зміни до персональних даних, треба пройти реєстрацію повторно, надіславши до СРЦОЯО реєстраційні документи та раніше отриманий сертифікат. Якщо не маєте доступу до мережі Інтернет, то можна звернутися за допомогою у реєстраційно- консультаційний пункт, де вам нададуть допомогу в створенні заяв- реєстраційних карток та всі необхідні консультації. Проте реєстрація на пунктах не проводиться! Далі вам треба самостійно зробити вкладення реєстраційний документів та картки-заяви до поштового конверту формату А-4 (документи не можна згинати) і відправити поштою до СРЦОЯО. Адреси найближчих реєстраційно- консультаційних пунктів:
Новокаховський політехнічний інститут. 74900, м.Нова Каховка, вул. Першотравнева, 35. тел. (05549) 72580;
Херсонський державний університет. 73000, м.Херсон, вул. 40 років Жовтня, 27, тел. (0552) 326914;
Херсонський національний технічний університет. 73000, м.Херсон, вул. І. Кулика, 130, каб.103, тел,- (0552) 516469, 325019.
Для кожної зареєстрованої особи на веб-сайті Українського центру створюється персональна інформаційна сторінка, доступ до якої здійснюється за номером сертифіката та ріп-кодом, вказаним на ньому. У разі втрати або пошкодження сертифіката абітурієнт повинен особисто звернутися до відповідного регіонального центру з письмовою заявою про виготовлення дубліката. Абітурієнт зобов'язаний надати документ, що засвідчує особу, на підставі якого відбувалася реєстрація, фотокартку 3x4 та зіпсований сертифікат (у разі його пошкодження). Виготовлення дубліката сертифіката здійснюється за кошти фізичної особи, яка його замовляє.
Наостанок, шановні абітурієнти-2011, занотуйте собі телефон інформаційної підтримки у Новотроїцькому — 2-24-39.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |