ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Херсон приростатиме лівобережжям
27.01.2011 / Газета: Новий день / № 5 / Тираж: 36600

Губернатор провів нараду з питань розгляду генерального плану Херсона та створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток міста

Архітектори та будівельники разом із представниками місце­вих органів самоврядування роз­глянули матеріали коригування Генерального плану міста Херсо­на, розробленого Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст «Діпромісто»назамовлення Хер­сонського міськвиконкому. Обго­ворені також умови для залучен­ня інвестицій у розвиток облас­ного центру.

У відкоригованому Гене­ральному плані заплановане нове функціональне призна­чення деяких територій, ство­рення нових центрів: туристич­ного, спортивного, логістично- го та промислового.

— Відбувся лише перший етап розв'язаная проблем перспективного розвитку Херсона як обласного центру, — зазначив Микола Костяк. — У подальшому будемо розгля­дати інші міста, а пвтім — рай­онні центри. Необхідно чітко визначитися, що ми будуватимемо? Хоча для нас усіх існує один пріоритет роботи — по­дальший розвиток Херсонщини.

За дорученням губернато­ра, відразу ж після наради, зас- тупник-голови ОДА Анатолій Хоменко відвідав Херсонський морський торговельний порт, щоб разом із керівництвом підприємства детальніше обго­ворити генеральну схему роз­витку порту на найближчі роки та умови залучення інвестицій.

Начальник порту Сергій Ігна- тенко запропонував гостю осо­бисто оглянути майбутні інвес­тиційні майданчики, що розташо­вані на лівому березі Дніпра, оз­найомитися з ходом будівництва зернового терміналу, розрахо­ваного на одночасне зберіган­ня 24тисяч тонн збіжжя. Вартість об'єкту — 31,3 млн. гривень.

— Будівництво зернового комплексу здійснюється ви­нятково за рахунок власних коштів порту, — підкреслив Сергій Ігнатенко. — Новий об'єкт стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку порту до 2015 року, яка передбачає освоєння ліво­го берега Дніпра. Там також планується побудувати сучасні термінали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинсь- ка, що дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги пере­робки вантажів, створити сотні нових робочих місць, збільши­ти відрахування до державного і місцевих бюджетів.

Сьогодні ж порту катастрофі­чно не вистачає складських площ і територій для зберігання ван­тажів. Частину з них доводиться зберігати навіть на баржах. Тому багато сподівань портовики по­кладають на розвиток інфра­структури лівобережжя, де вже мають два глибоководні затони.

— Обласний центр поєднує сьогодні і виробничі потуж­ності, і зони відпочинку, — за­уважив Анатолій Хоменко. — Звісно, з будівництвом нового зернового комплексу, освоєн­ням лівого берега Дніпра, прокладанням залізничної коли з'являться додаткові наванта­ження на інфраструктуру міста, однак, разом з тим, збільшить­ся його економічний потенціал та з'являться нові робочі місця для херсонців і цюрупинчан. Особисто мене дуже приваб­лює ідея портовиків побудува­ти на лівому березі Дніпра су­часний контейнерний термі­нал, залучити його можливості для обслуговування оптового ринку сільськогосподарської продукції, що незабаром з'я­виться на території Антонів- ської селищної ради. Отже роз­виток може бути лише гармо­нійним: розвивається порт — розвивається інфраструктура міста. Контейнерний комплекс обслуговуватиме не лише Херсон і область, а й інші регіо­ни, адже наше місто розташо­ване на Дніпрі — головній водній артерії України, і облдержадмі­ністрація всіляко сприятиме цим перспективним планам.

Автор: Анатолій ЯЇЦЬКИЙ


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту