Губернатор провів нараду з питань розгляду генерального плану Херсона та створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток міста
Архітектори та будівельники разом із представниками місцевих органів самоврядування розглянули матеріали коригування Генерального плану міста Херсона, розробленого Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст «Діпромісто»назамовлення Херсонського міськвиконкому. Обговорені також умови для залучення інвестицій у розвиток обласного центру.
У відкоригованому Генеральному плані заплановане нове функціональне призначення деяких територій, створення нових центрів: туристичного, спортивного, логістично- го та промислового.
— Відбувся лише перший етап розв'язаная проблем перспективного розвитку Херсона як обласного центру, — зазначив Микола Костяк. — У подальшому будемо розглядати інші міста, а пвтім — районні центри. Необхідно чітко визначитися, що ми будуватимемо? Хоча для нас усіх існує один пріоритет роботи — подальший розвиток Херсонщини.
За дорученням губернатора, відразу ж після наради, зас- тупник-голови ОДА Анатолій Хоменко відвідав Херсонський морський торговельний порт, щоб разом із керівництвом підприємства детальніше обговорити генеральну схему розвитку порту на найближчі роки та умови залучення інвестицій.
Начальник порту Сергій Ігна- тенко запропонував гостю особисто оглянути майбутні інвестиційні майданчики, що розташовані на лівому березі Дніпра, ознайомитися з ходом будівництва зернового терміналу, розрахованого на одночасне зберігання 24тисяч тонн збіжжя. Вартість об'єкту — 31,3 млн. гривень.
— Будівництво зернового комплексу здійснюється винятково за рахунок власних коштів порту, — підкреслив Сергій Ігнатенко. — Новий об'єкт стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку порту до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра. Там також планується побудувати сучасні термінали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинсь- ка, що дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити сотні нових робочих місць, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів.
Сьогодні ж порту катастрофічно не вистачає складських площ і територій для зберігання вантажів. Частину з них доводиться зберігати навіть на баржах. Тому багато сподівань портовики покладають на розвиток інфраструктури лівобережжя, де вже мають два глибоководні затони.
— Обласний центр поєднує сьогодні і виробничі потужності, і зони відпочинку, — зауважив Анатолій Хоменко. — Звісно, з будівництвом нового зернового комплексу, освоєнням лівого берега Дніпра, прокладанням залізничної коли з'являться додаткові навантаження на інфраструктуру міста, однак, разом з тим, збільшиться його економічний потенціал та з'являться нові робочі місця для херсонців і цюрупинчан. Особисто мене дуже приваблює ідея портовиків побудувати на лівому березі Дніпра сучасний контейнерний термінал, залучити його можливості для обслуговування оптового ринку сільськогосподарської продукції, що незабаром з'явиться на території Антонів- ської селищної ради. Отже розвиток може бути лише гармонійним: розвивається порт — розвивається інфраструктура міста. Контейнерний комплекс обслуговуватиме не лише Херсон і область, а й інші регіони, адже наше місто розташоване на Дніпрі — головній водній артерії України, і облдержадміністрація всіляко сприятиме цим перспективним планам.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |