ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
До звернень громадян посилено виконавську дисципліну
01.02.2011 / Газета: Голопристанський вісник / № 4 / Тираж: 2200

Протягом 2010 року до Голопристанської райдержадміністрації та міськсільвиконкомів надійш­ло 2018 звернень громадян, з них: 230 (323/2009) — до міськвиконкому, 1428 (1620/2009) — до сільвиконкомів. Основні проблеми, що піднімали за­явники у зверненнях — питання соціального захис­ту населення (33,15%), комунального та дорож­нього господарства, благоустрою (12,7%), сільсь­кого господарства та земельних відносин (10,16%), житлові (5,6%), забезпечення законності та охо­рони правопорядку (4,28%), освіти, навчання та виховання (3,39%), інші.

З початку року безпосередньо до районної дер­жавної адміністрації надійшло поштою та зареєст­рували на особистому прийомі 360 звернень, з них поштою — 162 (проти 190 за звітний період 2009 року). В них викладені питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою — 33% (за аналогічний період 2009 року — 20%), соціального захисту населення — 22,5% (22% — 2009), сільсько­го господарства та земельних відносин — 11,4% (25% — 2009), освіти та виховання дітей — 4,5% (13%- 2009) та інші.

Серед заявників, що звернулися до райдержадмі- ністрації письмово та зазначили свій соціальний стан (всього 77), 42 — пенсіонери, ветерани праці, 19 — інваліди загального захворювання, інваліди війни та учасники бойових дій, 16 — багатодітні сім'ї та оди­нокі матері. Найменш захищену категорію громадян здебільшого турбували питання соціального харак­теру і житлово-комунального господарства. Порушені ними питання розглядаються районною державною адміністрацією першочергово та за місцем проживан­ня заявників.

Посилено виконавську дисципліну до розгляду звер­нень, керівництвом контролюється не лише дотри­мання термінів розгляду, а й надання обґрунтованих та повних відповідей. Збільшилась кількість питань, які вирішені позитивно. Також на порушені заявни­ками питання надавались вичерпні роз'яснення.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

Автор: О. ЧАЛА, провідний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту