Для соціально незахищених верств населення основним засобом пересування у Херсоні на сьогодні залишаються тролейбуси. В місті налічується понад 120 тисяч пільговиків, які за проїзд у «рогатому» не розраховуються взагалі. Також, купуючи проїзні квитки, мають суттєві знижки студенти, а решта городян сплачує лише гривню. Втім, держава традиційно не повною мірою компенсує тролейбусникам збитки за перевезення пільговиків. Через це на підприємстві постійна заборгованість з зарплати, не оновлюються транспортний парк та контактні мережі.
Питання, як вивести «Херсонелектротранс» з кризи, днями розглядалося на першому засіданні спеціальної робочої групи під головуванням заступника міського голови Херсона Галини Теслюк.
Дирекція «Херсонелектротрансу», представники управлінь транспорту та зв'язку, соціальної політики міської ради, спеціалісти управлінь промисловості та розвитку інфраструктури й житлово-комунального господарства облдержадміністрації понад годину вирішували, як в короткі терміни реанімувати підприємство з 50-річною історією.
За пропозицією директора КП «Херсонелектротранс» Сергія Костючка вже невдовзі розглянуть можливість закриття кількох неефективних маршрутів, зокрема, № 4 Житлоселище — Гідропарк та № 11 Мікрорайон «Північний» — Річковий порт.
— На сьогодні ці маршрути збиткові, — повідомив директор підприємства. — На них працюють лише по два тролейбуси. Певно, доцільніше маршрути закрити, а за рахунок вільних одиниць транспорту посилити інші напрямки руху.
Крім того, вже наступного року міська влада обіцяє значно оптимізувати маршрутну мережу громадського транспорту, з метою зменшення конкуренції з боку комфортніших та швидших автобусів на тролейбусних лініях обслуговування.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |