Підсумки 2010 року свідчать про зменшення кількості звернень громадян на 50, або 34,9%, від загальної кількості звернень (143) на адресу райдержадміністрації порівняно з 2009 роком. Питома вага загальної кількості становить: письмові звернення — 18%, особистий прийом — 45%, виїзний прийом — 35%, телефонна лінія — 1%.
За 2010 рік на адресу райдержадміністрації від мешканців районну надійшло 26 письмових звернень (порушено 27 питань), що на 5 звернень, або на 19%, менше показника 2009 року. Разом із зменшенням кількості звернень громадян звужується і коло проблемних питань. Так, порівняно з 2009 роком цей показник знизився з питань: аграрної політики та земельних відносин (-2), забезпечення законності та правопорядку (-1), зв'язку (-1), торгівлі та громадського харчування (-1). Однак збільшилась кількість з питань соціального захисту (+7) та комунального господарства(+1).
За результатами аналізу спостерігається збільшення кількості звернень громадян району до Адміністрації Президента України — 3 (+2), обласної державної адміністрації — 20 (+15). Пр'одовжується позитивна тенденція до зменшення кількості звернень громадян до Кабінету Міністрів України — 2 (-3). До Верховної Ради України, засобів масової інформації та Урядової «гарячої» лінії державної установи «Соціальний контактний центр» жителі району не звертались.
Згідно з графіком особистого прийому громадян, у тому числі виїзних прийомів, головою райдержад- міністрації, його першим заступником, заступниками та керівником апарату протягом звітного періоду прийнято 286 осіб, що на 8 осіб (-2,7%) менше порівняно з аналогічним показником 2009 року.
Проаналізувавши надходження звернень на особисті та виїзні прийоми громадян голови райдержадмін- істрації, його першого заступника, заступників та керівника апарату порівняно з 2009 роком, слід зазначити, що в більшості звернень порушувались питання: соціального захисту — 37 (- 27), сільського господарства та земельних відносин — 22 (-10), комунального господарства — 13 (-23), торгівлі та громадського харчування — 10 (+1), освіти — 9 (-1), житлового господарства — 6 (+5), транспорту та зв'язку — 5 (+1), забезпечення та правопорядку — 4 (+2), охорони здоров'я — 2 (-1), праці — 2 (-2).
З метою вирішення невідкладних проблем громадян у райдержадміні- страції першої суботи місяця працює «гаряча» телефонна лінія. За звітний період надійшло 2 звернення. Порушені питання в терміновому порядку вирішені позитивно.
Від осіб найменш захищених категорій населення надійшло 51 звернення (80 у 2009 році), що становить 35% від загальної кількості осіб, які звернулися в 2010 році. Порівняно з відповідним періодом 2009 року відбулося зменшення кількості звернень громадян від осіб вказаних категорій на 29, або 56,8%, у тому числі: інвалідів, пенсіонерів, ветеранів праці — 44 (-22); учасників бойових дій, війни, інвалідів — 2 (-7); багатодітних та одиноких матерів — 5 (5). Найбільш проблемними для осіб вищевказаних категорій були питання соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги, нарахування субсидії, перерахунку пенсій, виплата одноразової компенсації «Матерям-героїням», повернення заощаджень. Звернення осіб малозахищених категорій населення розглядаються особисто головою райдержадміністрації та вишукуються всі можливості щодо їх вирішення.
Районна державна адміністрація продовжує забезпечувати розгляд звернень громадян та контроль за станом цієї роботи в районі.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |