Таким був лейтмотив розмови голови обласної державної адміністрації з журналістами під час чергової прес-конференції, на яку запросили й редакторів районних газет.
Керівник області не переобтяжував присутніх цифрами та реляціями про виконання і перевиконання, він радше вів розмову про те, що очікує усіх нас в році 2011-му. Не приховував, що рік буде складним, тому людям, наділеним владою, аж ніяк не можна працювати без віри (а до цього ще можна додати — без надії та любові). І це не в'исокопарні слова. Усе це разом формує ініціативу, рухає наміри досягти більшого, створити економічне та фінансове підґрунтя для сповнення планів.
Отже, губернатор, як, зрештою, на теперішній час в Україні загалом, оцінює рівень керівників по їх спроможності бачити резерви і залучати до їх реалізації інвестиції. Якщо цього немає — полишай нагріте крісло, як це сталося, приміром, з головою Скадовської райдержадміністрації. Хоч і досвідчена була людина, та ініціативи не вистачало...
Екзменом на зрілість стане робота, яка почалася 2 лютого щодо захисту в обласній державній адміністрації планів соціально-економічного розвитку та бюджетів районів. Навіть часу на це кожному відведено, як на шкільному уроці-45 хвилин.
Головна вимога — пошук на місцях резервів для співфінансування Угоди, укладеної торік між обласною владою та Кабінетом Міністрів, яка на тепер оцінюється у понад 1,5 мільярда гривень. Зрештою, це не стала величина, коштів може бути спрямовано на розвиток Херсонщини і більше, якщо буде порозуміння з боку керівників районів. Та й усіх громад, кожної людини. Бо чого вартий керівник, який не спілкується з людьми, не знає, де погано.
«Встигли стрибнути в останній вагон...» Цей вислів образно характеризує зусилля обласної влади у залученні інвестицій. Це й налагодження співпраці з Новосибірською областю. Це й участь губернатора в офіційній делегації під час нещодавних перемовин Президента України Віктора Януковича з діловими колами Японії. Однією з «родзинок» цих зустрічей був проект Херсонщини щодо створення на Арабатській Стрілці міжнародного екологічного медичного центру, який японців все-таки зацікавив.
Що ж стосується поїзда насправді, то українська делегація замість літака рухалася територією Японії на швидкісному потягу. Отож з'явилася мрія створити проект швидкісного залізничного сполучення між Києвом, Херсоном і Кримом, ідею запропонував Микола Костяк.
А вислів про «останній вагон» — це долучення нашої області до використання коштів, які виділяються за Кіотським протоколом і мають бути спрямовані на поліпшення енергозбереження. Наш край і в цьому сприятливий: багато сонця, вітру. Тобто, це і може бути альтернативними джерелами енергії.
Журналісти ставили керівнику області багато різних запитань, не хотіли відпускати його й тоді, коли час розмови вийшов. Цей діалог між владою і пресою сам М.Костяк охарактеризував з властивим йому почуттям образності: «Не може вгорі вітер шуміти, а внизу бути тихо».
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |