У багатоповерхівках нашого міста налічується 68 ліфтів — і всі вони працюють! Каховка дійсно може пишатися безперебійною роботою свого ліфтового господарства, на відміну від інших міст. Про роботу очолюваного ним підприємства, яке має також на обслуговуванні 52 ліфти в Новій Каховці і ще три — в Таврійську, розповідає начальник ТОВ «Каховліфт» Анатолій БОГОМОЛ:
-Наші ліфти дійсно ніколи не простоюють, їх утримання, ремонт, експертиза виконуються чітко за планом і в повному обсязі. Тільки минулого року пройшли експертизу 11 ліфтів, у яких закінчився термін експлуатації, здійснено їх капітальний ремонт — за рахунок державного фінансування в обсязі 223 тисячі гривень. І роботи ці виконувалися швидко — протягом 2-6 днів. Всього минулого року нашими фахівцями здійснено 36 капітальних ремонтів, з них левову частку — в останні два місяці. Здійснено чималий обсяг роботи, нашим спеціалістами доводилося працювати по 12 годин. Але Володимир Рудичик (бригадир), Віталій Крепчук, Ігор Головін добре знають свою роботу і виконують її добросовісно. Поточного року в рамках цієї ж державної програми буде відремонтовано ще два ліфти у місті і сім — на житломасиві Свєтлово.
За результатами експертизи визначено обсяг робіт: заміна 9 кабін, 8 комплектів тросу, однієї лебідки, великої кількості кнопок, плафонів та інших «дрібниць», від яких залежить безпека людей.
На жаль, каховчани досить легковажно ставляться до їх збереження, псують навмисно і ненароком. Справжньою карою для нас є виконувані ними євроре- монти: безконтрольні перевантаження ліфтів, силікатний пил призводять до передчасного виходу механізмів з ладу. Або — факт: не минуло й чотирьох днів після ремонту, як в будинку по вул. 417 Стрілецької дивізії обмалювали кабіну.
Стараємося йти в ногу з науково-технічним прогресом, впроваджуємо нову систему диспетчеризації — з робочим комп'ютеризованим місцем, з якого повністю здійснюється контроль за ланцюгом безпеки, простежується стан і рух кожного ліфта; кожен блок обладнаний чотирма камерами відеоспостереження.
Ця система вже діє з листопада у двох секціях багатоповерхового будинку по вул. К.Лібкнехта, 136-138. З відкриттям фінансування до системи буде під'єднано й дві семиповерхові секції будинку по вулиці Будівельників, 18. Нова диспетчеризація здійснюється по бездротовому Інтернету, що здешевлює її вартість.
Слід нагадати, що минулого року ми на прохання місцевої влади переглянули порядок формування тарифів, що дало змогу зменшити ціну послуг по обслуговуванню ліфтів. Але це далось нам нелегкою ціною, бо скорочено штат робітників, в переліку робіт відсутнє прибирання купе кабіни ліфта, перевірка ліфта здійснюється 2 рази на місяць, а не раз на 2 доби, як раніше. Також питання оплати за користування ліфтом залишається відкритим, зокрема, — на Свєтлово, де діє система карток «Фортуна». Тут дві сторони медалі: з одного боку карткова система забезпечує дисципліну платежів і вигідна тим, хто мало користується ліфтом,
2 іншого — мешканці багатоповерхівок мають деякі незручності (за карткою треба йти до ЖЕКу, недосконале програмне забезпечення).
Втім, КП «Житловик-Свєтлово» на сьогоднішній день 100% сплачує поточне обслуговування — в противагу КП «Наш дім», де не встановлена «Фортуна».
І наостанок: ліфт — це складний електрично-механічний пристрій, а саме транспорт, яким керує кожен від дитини до людини похилого віку як самостійний водій. Тому цьому транспорту потрібно належне обслуговування, ремонт і своєчасна оплата. БЕРЕЖІТЬ ЛІФТ і він вам буде вдячний!
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |