ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Ліфти працюють, мов годинник
14.02.2011 / Газета: Каховська зоря / № 13-14 / Тираж: 8000

У багатоповерхівках нашого міста налічується 68 ліфтів — і всі вони пра­цюють! Каховка дійсно може пиша­тися безперебійною роботою свого ліфтового господарства, на відміну від інших міст. Про роботу очолюва­ного ним підприємства, яке має та­кож на обслуговуванні 52 ліфти в Новій Каховці і ще три — в Таврійську, розповідає начальник ТОВ «Каховліфт» Анатолій БОГОМОЛ:

-Наші ліфти дійсно ніколи не просто­юють, їх утримання, ремонт, експертиза виконуються чітко за планом і в повному обсязі. Тільки минулого року пройшли експертизу 11 ліфтів, у яких закінчився термін експлуатації, здійснено їх капі­тальний ремонт — за рахунок державного фінансування в обсязі 223 тисячі гривень. І роботи ці виконувалися швидко — протя­гом 2-6 днів. Всього минулого року наши­ми фахівцями здійснено 36 капітальних ремонтів, з них левову частку — в останні два місяці. Здійснено чималий обсяг ро­боти, нашим спеціалістами доводилося працювати по 12 годин. Але Володимир Рудичик (бригадир), Віталій Крепчук, Ігор Головін добре знають свою роботу і вико­нують її добросовісно. Поточного року в рамках цієї ж державної програми буде відремонтовано ще два ліфти у місті і сім — на житломасиві Свєтлово.

За результатами експертизи ви­значено обсяг робіт: заміна 9 кабін, 8 комплектів тросу, однієї лебідки, великої кількості кнопок, плафонів та інших «дріб­ниць», від яких залежить безпека людей.

На жаль, каховчани досить легковаж­но ставляться до їх збереження, псують навмисно і ненароком. Справжньою ка­рою для нас є виконувані ними євроре- монти: безконтрольні перевантаження ліфтів, силікатний пил призводять до передчасного виходу механізмів з ладу. Або — факт: не минуло й чотирьох днів після ремонту, як в будинку по вул. 417 Стрілецької дивізії обмалювали кабіну.

Стараємося йти в ногу з науково-технічним прогресом, впроваджуємо нову систему диспетчеризації — з робо­чим комп'ютеризованим місцем, з якого повністю здійснюється контроль за лан­цюгом безпеки, простежується стан і рух кожного ліфта; кожен блок обладнаний чотирма камерами відеоспостереження.

Ця система вже діє з листопада у двох секціях багатоповерхового будин­ку по вул. К.Лібкнехта, 136-138. З від­криттям фінансування до системи буде під'єднано й дві семиповерхові секції бу­динку по вулиці Будівельників, 18. Нова диспетчеризація здійснюється по без­дротовому Інтернету, що здешевлює її вартість.

Слід нагадати, що минулого року ми на прохання місцевої влади переглянули порядок формування тарифів, що дало змогу зменшити ціну послуг по обслуго­вуванню ліфтів. Але це далось нам нелег­кою ціною, бо скорочено штат робітників, в переліку робіт відсутнє прибирання купе кабіни ліфта, перевірка ліфта здій­снюється 2 рази на місяць, а не раз на 2 доби, як раніше. Також питання опла­ти за користування ліфтом залишається відкритим, зокрема, — на Свєтлово, де діє система карток «Фортуна». Тут дві сторо­ни медалі: з одного боку карткова систе­ма забезпечує дисципліну платежів і ви­гідна тим, хто мало користується ліфтом,

2 іншого — мешканці багатоповерхівок мають деякі незручності (за карткою тре­ба йти до ЖЕКу, недосконале програмне забезпечення).

Втім, КП «Житловик-Свєтлово» на сьогоднішній день 100% сплачує поточне обслуговування — в противагу КП «Наш дім», де не встановлена «Фортуна».

І наостанок: ліфт — це складний електрично-механічний пристрій, а саме транспорт, яким керує кожен від дитини до людини похилого віку як самостійний водій. Тому цьому транспорту потрібно належне обслуговування, ремонт і сво­єчасна оплата. БЕРЕЖІТЬ ЛІФТ і він вам буде вдячний!

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту