![]() |
|
Минулого тижня у районній раді відбулася планова методична нарада «День голови». Розпочинаючи нараду, заступник голови районної ради І.К. Басараб представив присутнім учасників і запрошених, ознайомив із порядком денним і регламентом роботи.
Найпершим для сільських голів та секретарів рад, голів міської та сільських постійних комісій з питань соціального захисту, соціальних працівників було проведено показове засідання постійної депутатської комісії районної ради з питань охорони здоров'я, материнства та дитинства, праці, соціального захисту населення та робото з ветеранськими організаціями — в порядку обміну досвідом. Проводив показове засідання голова комісії О.М. Качан. Він озвучив два питання, що виносилися на розгляд депутатів. Перше — про стан соціального обслуговування ветеранів війни та праці, одиноких непрацездатних громадян на території Голопристанського району; друге — про проект районної програми «Репродуктивне здоров'я нації» на 2011 — 2015 роки. З обох питань інформував присутніх заступник голови райдержадміністрації О.В. Олексюк, докладно розповівши про стан роботи у відповідному напрямку і проаналізувавши наявні результати і перспективи. Зі співдоповідями виступили і депутати районної ради А.Г.Верещак, П.Ф. Савицький і А.Є.Харечко, котрі вивчали проблеми соціального обслуговування на території Малокопанівської, Гладківської і Таврійської сільських рад. їхні доповіді підсумувала керуючий справами виконавчого апарату райради Т.М. Алек- сандрова, акцентуючи увагу на тих помилках, які допускаються у роботі органів місцевого самоврядування. Зокрема, вона наголосила, що оцінка роботи, а також затвердження видатків за відповідними програмами повинні здійснюватися під час засідань сесій рад, а не на виконкомах, оскільки самі програми затверджувалися на сесіях.
Ознайомив із діяльністю районної організації «Червоного хреста» її керівник — В.В. Копачинський. Він докладно розповів про роботу і напрямки співпраці із сільськими радами у сфері надання соціальних послуг малозабезпеченим і непрацездатним категоріям населення. Ділилися досвідом роботи і соціальні працівники, котрі опікуються одинокими старенькими, акцентуючи увагу на проблемі забезпечення їхніх підопічних вугіллям.
З обох питань, що розглядалися на показовому засіданні комісії, депутатами було прийнято відповідні висновки та рекомендації. Резюме озвучила Т.М. Александ- рова: засідання пройшло чітко, злагоджено, компетентно. Такий досвід мають узяти «на озброєння» сільські ради.
З другого питання, яке стосувалося змін у земельному законодавстві, інформацію до відома присутніх доводив начальник відділу 1 Держкомзему у ГЬлопристансько- му районі А.О. Лепесій. Він повідомив, що в районі створена і діє земельна комісія, ознайомив із її складом і порядком роботи, також зосередив увагу на питаннях приватизації земельних ділянок і на тих помилках, які часто трапляються під час подання документів до відділу Держкомзему. Крім того, розповів про порядок і особливості надання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів. Торкнувся також нововведень у Водному і Земельному кодексах, які стосуються прибережних захисних смуг: тепер за межами населеного пункту вздовж морів, заток і лиманів вони мають бути не менше двох кілометрів. Звернув увагу й на те, що необхідно передбачати кошти для проведення розмежування земель державної та комунальної власності. Це зумовлено тим, що у Верховній Раді вже перебуває і готується до розгляду законопроект, згідно з яким компетенцію по наданню земельних ділянок як за межами, так і в межах населених пунктів матимуть органи виконавчої влади, іншими словами — районні державні адміністрації.
Наступне питання порядку денного стосувалося делегованих повноважень органам місцевого самоврядування району в частині реєстрації громадських формувань і актів цивільного стану та ознайомлення із Законом України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування». Інформував з цього приводу начальник рай- управління юстиції І.О. Петровнін. Він зосередив увагу на типах громадських формувань, реєстрацію яких уповноважені здійснювати органи місцевого самоврядування, на порядку і умовах ведення такої реєстрації. Нормативні документи, необхідні для цієї роботи, були надані учасникам на електронних носіях інформації. 1.0. Петровнін ознайомив також присутніх із положеннями зазначеного вище Закону України. А про основні моменти порядку реєстрації актів цивільного стану органами місцевого самоврядування, а також про зміни у законодавстві, що набудуть чинності у 2013 році, роз'яснювала учасникам наради заступник начальника райуправління юстиції — начальник відділу реєстрації актів цивільного стану Т.П. Андрієнко.
З четвертого питання — про результати передачі майна сільських медичних закладів — інформував заступник голови райради І.К. Басараб. Він зазначив, що певна робота в цьому напрямку проводиться, зупинився на деяких конкретних проблемних моментах. На доопрацюванні перебувають (перебували на час проведення наради — ред.) деякі питання по Краснозна- м'янській, Новософіївській, Великокардашинській сільських і Голопристанській міській радах.
І останнє питання порядку денного наради — про співпрацю з органами місцевого самоврядування щодо створення громадських формувань по охороні державного кордону — рбзкрив начальник прикордонного посту села Залізний Порт А.С. Тюгаєв. За його словами, власних сил для охорони державного кордону у залізнопор- тівських прикордонників не вистачає, а тому сільським радам, з територій яких є вихід до моря, пропонується створити громадські формування, які б допомагали у несенні прикордонної служби.
Чергову методичну нараду «День голови» заплановано провести останнього четверга березня на базі Чулаківської сільської ради, де учасникам буде запропоновано показове засідання мандатної депутатської комісії.
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.009Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |