На початку року в Каховці загострилася транспортна проблема. Спершу постало питання перевезення пільгових категорій пасажирів. Як відомо, напередодні місцевих виборів розпорядженням міського голови О.Карасевича було скасовано пільгові рейси — у відповідності з чинним законодавством і на радість ветеранам. Та радіти їм довелося недовго... Уже в січні директор АТП-16506 звернувся до міської ради ветеранів з пропозицією запровадити пільгові місця в автобусах. Пояснив і причини такого звернення: державний бюджет не повністю покриває витрати на пільгові перевезення, а постанова Міністерства транспорту вимагає надавати пільги лише в межах фінансування. Дві години тривала дискусія, жоден з пропонованих варіантів не годився, бо так чи інакше обмежував права ветеранів і йшов у розріз із чинним законодавством. І все-таки погодилися на введення талонів — чотири поїздки в місяць кожному пільговику.
А на розгл'яд сесії міської ради було внесено проект рішення про введення пільгових рейсів. В.Литвиненко теж звернувся до депутатів з проханням про підтримку. Але міський голова висловився категорично проти, оскільки це буде порушенням закону. Його підтримала і начальник управління праці та соціального захисту населення В.Шелестова і подала пропозицію звернутися до обласної ради з тим, щоб запровадити експеримент по наданню пільговикам адресної допомоги. Тому питання з розгляду знято, натомість прийнято звернення до керівництва держави йлуряду з викладом існуючих проблем і пропозиціями по їх розв'язанню. Крім того, адміністрації АТП-16506 була надана згода діяти в межах повноважень і в рамках закону.
Результат ми вже побачили: керівництво автопідприємства запровадило пільгові рейси, а міський голова оскаржує його дії у прокуратурі.
Тим часом АТП-16506 потерпає від фінансових негараздів і ввійшло в трійку боржників по виплаті заробітної плати (100 тисяч гривень на 1 січня ц.р.). У зв'язку з критичним фінансовим станом адміністрація АТП подає на розгляд виконкому розрахунки фактичної вартості проїзду на «міських автобусних маршрутах, яка становить 3,9 гривні, і пропозиції про підвищення ціни квитка до двох гривень (тимчасово), до погодження розрахунків тарифів з Міністерством економіки та Мінтрансзв'язку України.
Директор АТП-16506 В.Литвиненко наголосив, що для підприємства це — життєва необхідність, зважаючи, зокрема, і на подорожчання пального.
Члени міськвиконкому розглянули ситуацію детально і з усіх боків.
Турбував їх і технічний стан автобусів та перспективи їх оновлення, і той факт, що підприємство все одно навіть з підвищенням тарифів залишиться збитковим. Зрештою, Я.Микитин і Л.Волосковець запропонували провести повний аудит автопарку, щоб об'єктивно розібратися в його роботі.
Єдине, чим порадував В.Литвиненко, так це повідомлення про те, що не буде проблем з перевезенням на садово- городні ділянки. Також пообіцяв розглянути прохання жителів міста про подовження маршруту «новокаховських» автобусів до східної околиці міста, щоб пасажирам (зокрема, студентам) було зручніше і дешевше.
В цілому ж ситуація залишається нез'ясованою, а перспективи — туманними, від чого однаково страждають і авто- підприємство, і його пасажири.
Тому цього ж дня міський голова О.Карасевич скликав позачергову сесію міськради, на якій розглянуто звернення КВУ «Каховський водоканал» щодо термінового капітального ремонту каналізаційного колектора.
Рішенням сесії до Програми економічного і соціального розвитку міста внесено зміни, а саме: з бюджету розвитку виділено ще 244,5 тисячі гривень на капітальний ремонт само- плинного каналізаційного колектора. Внесено відповідні зміни у міський бюджет на 2011 рік.
Тим часом рух транспорту по вул. Першо- травневій перекрито і спрямовано по вул. Освіти. На аварійній ділянці мають початися земляні роботи, які ускладнює відсутність техніки, яка могла б копати траншею глибиною до шести метрів.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.032Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |