Минулого тижня у Херсоні відбувся міжнародний туристичний форум, організований обласною державною адміністрацією, обласною і міською радами (м.Херсон) і Херсонською торгово-промисловою палатою.
Обговорювалося широке коло питань, пов'язаних із розвитком інфраструктури туризму, проблемами та особливостями розвитку його пріоритетних видів, розробкою нових міжрегіональних маршрутів. Зокрема, було відзначено гарні перспективи і вагомі напра- цювання у цьому напрямку Голої Пристані і Скадовська.
А що ж наше легендарне місто, через яке проходили Всесоюзні туристичні марЩрути з неодмінним відвіданням монумента «Легендарна тачанка»?
Надію на відродження туристичної привабливості Каховки вселила робота по здійсненню проекту-переможця Всеукраїнського конкурсу програм і проектів місцевого розвитку по створенню туристичної агенції. За державні (грант на суму 200 тисяч гривень) кошти та співфінансування з місцевого бюджету при готелі «Таврія» була створена турагенція, пройшли навчання й атестацію 15 екскурсоводів, виготовлено календарі, випущено книгу, розроблено туристичні маршрути. Це було кілька років тому... Що маємо тепер?
Про турагенцію нагадує лише недорікуватий бігборд при в'їзді в місто. Екскурсоводи, окрім кількох ентузіастів, які самотужки організовують подорожі, залишилися без діла. Та й що вони могли запропонувати екскурсантам? Подорож до «Легендарної тачанки», реконструкція якої так і не відбулася? Відвідини музею історії міста, який так і не відновив повністю свої експозиції?
А гості міста ставлять каховчанам незручні запитання: де придбати сувенір на згадку про перебування у нашому славному краю? Балачками залишилися й розмови про зелений, чи як його ще називають — екологічний, туризм.
Як мовиться у приказці: щосили розмахнулись, а вдарили ледь-ледь. Обіцяне відродження парку культури та відпочинку та відновлення його роботи не відбулося. X.міста на Дніпрі з його багатокілометровою береговою лінією навіть немає пляжу! Його відкриття біля колишньої нафтабази, обіцяне приватним підприємцем, який орендує прибережну зону, також відкладається з року в рік. То чим Каховка, місто втрачених можливостей, привабить туристів-гостей, коли навіть своїм мешканцям нічого путнього не може запропонувати?
А головне: хтось цим має займатися! Турагенція, на чолі якої має стояти енергійний, ініціативний керівник? Директор готелю «Таврія», при якому створена ця агенція? Відділ культури і туризму (інакше навіщо йому така гучна назва)? Приватний бізнес чи ентузіасти- одинаки? Чи, може, всі разом? Надто багато запитань, а відповіді — жодної. На жаль...
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |