ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
КАХОВКА — ТУРИСТИЧНА?
15.03.2011 / Газета: Каховська зоря / № 21-22 / Тираж: 8000

Минулого тижня у Херсоні відбувся між­народний туристичний форум, організова­ний обласною державною адміністрацією, обласною і міською радами (м.Херсон) і Херсонською торгово-промисловою пала­тою.

Обговорювалося широке коло питань, пов'язаних із розвитком інфраструктури ту­ризму, проблемами та особливостями розви­тку його пріоритетних видів, розробкою нових міжрегіональних маршрутів. Зокрема, було відзначено гарні перспективи і вагомі напра- цювання у цьому напрямку Голої Пристані і Скадовська.

А що ж наше легендарне місто, через яке проходили Всесоюзні туристичні марЩрути з неодмінним відвіданням монумента «Леген­дарна тачанка»?

Надію на відродження туристичної при­вабливості Каховки вселила робота по здій­сненню проекту-переможця Всеукраїнського конкурсу програм і проектів місцевого розви­тку по створенню туристичної агенції. За дер­жавні (грант на суму 200 тисяч гривень) кошти та співфінансування з місцевого бюджету при готелі «Таврія» була створена турагенція, про­йшли навчання й атестацію 15 екскурсоводів, виготовлено календарі, випущено книгу, роз­роблено туристичні маршрути. Це було кілька років тому... Що маємо тепер?

Про турагенцію нагадує лише недорікува­тий бігборд при в'їзді в місто. Екскурсоводи, окрім кількох ентузіастів, які самотужки орга­нізовують подорожі, залишилися без діла. Та й що вони могли запропонувати екскурсантам? Подорож до «Легендарної тачанки», рекон­струкція якої так і не відбулася? Відвідини му­зею історії міста, який так і не відновив повніс­тю свої експозиції?

А гості міста ставлять каховчанам незручні запитання: де придбати сувенір на згадку про перебування у нашому славному краю? Балач­ками залишилися й розмови про зелений, чи як його ще називають — екологічний, туризм.

Як мовиться у приказці: щосили розмах­нулись, а вдарили ледь-ледь. Обіцяне відро­дження парку культури та відпочинку та від­новлення його роботи не відбулося. X.міста на Дніпрі з його багатокілометровою береговою лінією навіть немає пляжу! Його відкриття біля колишньої нафтабази, обіцяне приватним під­приємцем, який орендує прибережну зону, також відкладається з року в рік. То чим Кахов­ка, місто втрачених можливостей, привабить туристів-гостей, коли навіть своїм мешканцям нічого путнього не може запропонувати?

А головне: хтось цим має займатися! Ту­рагенція, на чолі якої має стояти енергійний, ініціативний керівник? Директор готелю «Тав­рія», при якому створена ця агенція? Відділ культури і туризму (інакше навіщо йому така гучна назва)? Приватний бізнес чи ентузіасти- одинаки? Чи, може, всі разом? Надто багато запитань, а відповіді — жодної. На жаль...

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту