ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
«НОВІ» РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
17.03.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 11 / Тираж: 10000

Затверджені Регламент виконав­чих органів Херсонської міської ради, що регулюватиме організаційно-процедурні питання діяль­ності виконкому та інших виконав­чих органів Херсонської міської ради, а також План роботи поса­дових осіб та виконавчих органів міської ради на II квартал 2011 р.

Створено Комітет з упроваджен­ня інвестиційних проектів у м. Хер­соні та затверджено його склад на чолі з міським головою Володими­ром Сальдо.

Основними завданнями Коміте­ту є: визначення стратегії та пріо­ритетів залучення інвестицій у м. Херсоні; сприяння ефективній взаємодії органів виконавчої вла­ди, місцевого самоврядування і суб'єктів господарської діяльності у сфері інвестиційної діяльності; сприяння формуванню інвестицій­ної привабливості міста та створен­ня відповідної інфраструктури; ви­явлення бар'єрів, що стримують ефективну діяльність інвесторів; та розроблення рекомендацій щодо поліпшення інвестиційної приваб­ливості міста тощо.

З метою запобігання загрозі без­пеці дорожнього руху, пошкоджен­ня та руйнації автомобільних доріг, які є власністю територіальної гро­мади м. Херсона, виконком прий­няв рішення заборонити рух транс­портних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, визна­чені для них державними стандар­тами, у разі відсутності відповідно­го спеціального погодження, а саме: фактична маса — понад 38 т (на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах — до 40 т; для контейнеровозів — понад 44 т, на встановлених для них маршрутах — до 46 т), наван­таження на одиничну вісь — 11 т (для автобусів, тролейбусів — 11,5 т), здвоєні осі -16 т, строєні — 22 т (для контейнеровозів навантажен­ня на одиничну вісь -11т, здвоєні осі — 18 т, строєні — 24 т, окрім ви­падків, передбачених Правилами проїзду великогабаритних та вели­ковагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулиця­ми та залізничними переїздами, затвердженими Постановою Кабі­нету Міністрів України від 18.01.2001 №30).

Відділу ДАІ з обслуговування ад­міністративної території м. Херсо­на та управлінню Державної служ­би охорони при УМВС України в Херсонській області доручено вжи­ти відповідних заходів на виконан­ня зазначених обмежень до водіїв транспортних засобів, що поруши­ли правила проїзду великовагових та/або великогабаритних транс­портних засобів.

Організацію функціонування пе­ресувних пунктів габаритно-ваго­вого контролю — спеціального транспортного засобу, обладнано­го вимірювальною і зважувальною технікою, для здійснення контро­лю покладено на управління транс­порту і зв'язку міської ради та відділ ДАІ з обслуговування адміністра­тивної території м. Херсона.

Межами пересувних пунктів вва­жатиметься ділянка дороги, що є комунальною власністю, на відстані 100 м до пересувного пун­кту, 50 м за пересувним пунктом та узбіччя дороги за напрямком руху, де розташовано пункт.

З метою погашення заборгова­ності з виплати заробітної плати на підприємствах міста, за рішенням виконкому, низкою управлінь міської ради проводитиметься де­тальний аналіз фінансово — госпо­дарської діяльності підприємств, які мають заборгованість із заро­бітної плати та перебувають у ко­мунальної власності територіальної громади міста. За результатами аналізу вживатимуться заходи щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та пога­шення заборгованості до 31.03.2011.

Щомісячно проводитиметься за­сідання міської комісії з питань за­безпечення наповнення бюджету, ефективного використання бюд­жетних коштів, соціального захис­ту населення та контролю за ста­ном погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

Рішенням виконкому, посадових осіб управління естетики та зов­нішньої реклами департаменту містобудування та землекористу­вання міської ради: начальника, за­ступника начальника, начальників відділів, спеціалістів — уповноваже­но складати протоколи про адміні­стративні правопорушення, перед­бачені статтею 152 Кодексу Украї­ни про адміністративні правопору­шення (порушення правил благо­устрою територій міст та інших на­селених пунктів, а також недодер­жання правил щодо забезпечення чистоти і порядку в містах та інших населених пунктах). Протоколи пе­редаватимуться до адміністратив­ної комісії виконавчого комітету міської ради.

Враховуючи інтереси громади, з метою підвищення рівня контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування насе­лення підприємствами торгівлі, громадського харчування та побу­тового обслуговування, здійснен­ня контролю за дотриманням за­конодавства про захист прав спо­живачів та дотриманням Правил благоустрою території, забезпе­чення чистоти та порядку в м. Хер­соні, внесено зміни та доповнення до рішення виконкому міської ради від 15.05.2007 №267 «Про упов­новаження посадових осіб склада­ти протоколи про адміністративні правопорушення». Зокрема, пункт 1 викладено у такій редакції: «1.Уповноважити посадових осіб: начальника управління споживчо­го ринку міської ради, начальників відділів, завідувачів секторів та головних спеціалістів управління споживчого ринку — складати про­токоли про адміністративні право­порушення, передбачені статтями Кодексу України про адміністра­тивні правопорушення»:

152 — порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій на­селених пунктів,

155- порушення правил торгівлі, виконання робіт і надання послуг працівниками торгівлі, громадсько­го харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю,

155-2 - обман покупця чи замов­ника,

155- порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалко­гольними напоями і тютюновими виробами,

156-1 - порушення законодав­ства про захист прав споживачів,

156-2 — порушення встановлено­го порядку промислової перероб­ки, зберігання, транспортування або знищення конфіскованих спир­ту етилового, коньячного та пло­дового, алкогольних напоїв чи тю­тюнових виробів,

159- порушення правил торгівлі на ринках,

159- торгівля з рук у невстанов- лених місцях,

160-2 — незаконна торговельна діяльність,

175-1 — куріння тютюнових ви­робів у заборонених місцях (за по­рушення, вчинені у місцях, забо­ронених рішенням виконкому міської ради від 19.09.2006 №434 «Про затвердження переліку вільних від куріння місць у м. Хер­соні»).

Рішення виконкому міської ради від 20.04.2010 №250 «Про зміни та доповнення до рішення викон­кому міської ради від 15.05.2007 №267 «Про уповноваження поса­дових осіб складати протоколи про адміністративні правопорушення», визнано таким, що втратило чинність.

У зв'язку з кадровими та струк­турними змінами у виконавчих органах міської ради, затвердже­но новий склад комісії з питань прийняття до комунальної влас­ності міської територіальної грома­ди відомчого житлового фонду, об'єктів тепло-, водо-, електропо­стачання споживачів житлово-ко­мунальної сфери, що перебувають у повному господарському віданні підприємств, установ та організацій на чолі з заступником міського го­лови Галиною Теслюк.

Внесено зміни до рішення викон­кому від 17.08.2010 №417 «Про порядок проведення конкурсу із визначення суб'єктів господарю­вання, яким надасться право утри­мання і обладнання майданчиків для паркування на території міста Херсона». Зокрема, в новій редакції викладена типова форма договору про тимчасове тримання і об­ладнання майданчиків для паркування та склад конкурсної комісії із визначення суб'єктів господарю­вання, яким надається право утри­мання і обладнання майданчиків для паркування на території м. Хер­сона.

З метою поліпшення екологічної ситуації на території міста, дотри­мання вимог природоохоронного законодавства підприємствами організаціями, установами та гро­мадянами, за рішенням виконкому відділу екології департаменту жит­лово-комунального господарства міської ради, доручено продовжи­ти роботу з виявлення фактів за­бруднення довкілля на території м. Херсона при здійсненні контро­лю за додержанням вимог приро­доохоронного законодавства суб'єктами господарювання та за скаргами юридичних і фізичних осіб; направляти матеріали щодо виявлених фактів забруднення на­вколишнього природного середо­вища та нанесення шкоди довкіл­лю до Державної екологічної інспекції в Херсонській області для проведення розрахунків завданої шкоди, згідно з методиками і так­тами, встановленими нормативни­ми документами, та притягнення порушників до відповідальності; здійснювати, відповідно до чинно­го законодавства, контроль за над­ходженням до міського бюджету грошових стягнень за шкоду, за­подіяну в результаті господарської та іншої діяльності з порушенням законодавства про охорону навко­лишнього природного середовища.

Рішенням виконкому виконавцем послуг із прийняття та захоронен­ия твердих побутових відходів та промислових відходів ІІІ-І/ класів небезпеки на міському сміттєзва­лищі визначено ТОВ «РИМЗ».

До затвердження та введення в дію нових тарифів на послуги з прийняття та утилізації твердих побутових відходів на міському сміттєзвалищі, ТОВ «РИМЗ» дозво­лено застосування тарифів, за­тверджених рішенням виконкому міської ради від 16.12.2008 №654.

Директору департаменту житлово-комунального господарства міської ради Володимиру Пепелю доручено укласти з ТОВ «РИМЗ» договір про виконання послуг із прийняття та захоронения твердих побутових відходів та промислових відходів ІІІ-ІХ/ класів небезпеки на міському сміттєзвалищі.

Згідно з рішенням виконкому, строком закінчення опалювально­го періоду на території міста виз­начено день, до якого протягом З діб середньодобова температура становитиме не нижче + 8°С, для мешканців житлових будинків і квартир, оснащених системами індивідуального опалення, — 15.05.2011, крім споживачів (населення), в яких опалювальні систе­ми обладнані приладами обліку природного газу.

Внесені зміни до рішення викон­кому «Про затвердження мережі загальноосвітніх навчальних зак­ладів на 2010/2011 навчальний рік». Зокрема, для Молодіжнєн- ської загальноосвітньої школи-саду №40 змінено кількість класів з 7 на 8, кількість учнів — з 62 на 67, скоротивши відповідно кількість класів та учнів Наддніпрянської школи №42.

31 липня 2011 р. для батьків або осіб, які їх замінюють, встанов­люється плата за харчування дітей у комунальних дошкільних на­вчальних закладах міста, відпо­відно до типу закладу.

Зменшено на 50% розмір плати за харчування дітей для батьків або осіб, котрі їх замінюють, у сім'ях, в яких троє та більше дітей.

Звільнено від плати за харчуван­ня дітей батьків або осіб, які їх за­мінюють, у сім'ях, в яких сукупний дохід на кожного члена сім'ї за по­передній квартал з урахуванням індексу зростання цін не переви­щував прожиткового мінімуму.

З метою забезпечення реалізації прав громадян сел. Наддніпрян­ського на доступність і безо­платність здобуття загальної се­редньої освіти, прийнято рішення щодо організації регулярного бе­зоплатного перевезення для учнів та вчителів сел. Наддніпрянського до місць навчання і додому.

Прийнято низку рішень щодо оформлення права власності; по­ділу домоволодіння; погодження перепланування власної квартири з метою поліпшення житлових умов, без цільового призначення; присвоєння поштової адреси тощо.

З метою впорядкування розмі­щення об'єктів зовнішньої рекла­ми в місті скасовано низку доз­волів на розміщення зовнішньої реклами на розі вулиць Філатова та Садової, І. Кулика та Миру; ви­дано 18 дозволів на розміщення .наземних рекламних конструкцій на один рік.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.008
Перейти на повну версію сайту