ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
400 звернень — за тиждень
17.03.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 11 / Тираж: 10000

Майже 400 звернень горо­дян надійшло протягом тиж­ня на «гарячу лінію» місько­го голови Володимира Саль­до.

У мікрорайоні «Корабел» у двох будинках через недбалість деяких мешканців виникли проблеми із газопостачанням, їх вирішенню сприяла координаційна робота фахівців «гарячої лінії».

Перебої із водопостачанням де­яких будинків Шуменського мікро­району та сел. Комишани були по­в'язані з усуненням поривів магі­стралі; тимчасову відсутність теп­лопостачання спричинив порив теплотраси по вул. 28 Армії, 5; на час ремонтних робіт (протягом робочого дня) херсонських міських електричних мереж було відключено котельню по вул. Чер- вонофпотській,115.

До «гарячої лінії» міського го­лови звернувся учасник Великої Вітчизняної війни, інвалід II групи, якии повідомив про відмову водія автобусу №7 у перевезенні пільговика, незважаючи на на­явність підтверджуючих пільги документів. За інформацією уп­равління транспорту і зв'язку міської ради, після з'ясування об­ставин справи водієві винесено догану, керівника фірми-пере- візника попереджено про не­ухильне виконання умов догово­ру щодо обслуговування автобус­ного маршруту загального корис­тування.

11 березня на «гарячу лінію» міського голови зателефонувала жінка поважного віку з проханням відновити роботу радіоточки у її помешканні. Вранці наступного дня радіо працювало у звичайно­му режимі, що й підтвердила го­родянка на запитання фахівців «гарячої лінії».

Декілька дзвінків надійшли з приводу написів на тротуарі біля магазину, пам'ятниках та пам'ятних знаках. Малюнки та написи, що псували зовнішній вигляд міста, прибрані підрядною органі­зацією управління комунального господарства.

Усім громадянам, які телефону­вали до «гарячої лінії» міського голови, надано необхідні консуль­тації та роз'яснення.

«Мешканці міста звертаються із різноманітними питаннями, що потребують різного часу на їх ви­рішення, — зауважила керівник «гарячої лінії» Ірина Доценко. — Запевняю: реагування підпри­ємств, організацій, служб на всі звернення городян контро­люється, тим більше, якщо ситу­ація вимагає значної уваги, збільшення обсягу робіт, залу­чення додаткових технічних за­собів тощо».

Нагадуємо, що номер «гарячої» телефонної лінії міського голови Володимира Сальдо: 49-33-40 працює цілодобово.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту