Кількасот людей пенсійного віку в останній день березня пікетували приміщення Херсонської міської ради з вимогою заборонити мерії переносити пам'ятник «Гармата-ветеран» з площі 13 Березня до парку Слави. Цим пікетом херсонці заявили про своє категоричне неприйняття ідеї організації в місті музею бойової слави під відкритим небом, яку Києві, Москві чи Севастополі.
— Офіцерами радянської армії була висловлена пропозиція створити єдине в Херсоні місце вшанування героїв Великої Вітчизняно? війни, — прокоментував ситуацію міський голова Володимир Сальдо. — У парку Слави, де зараз знаходиться пам'ятник, алея і танк, вони попросили встановити також гармату. Проведемо численні обговорення і визначимося, чи варто її переносити. Збираємося врахувати думку більшості городян.
Відразу після інциденту з пікетом на офіційному сайті міської ради з'явилося опитування думки громадян: «Як ви ставитеся до ініціативи організації в парку Слави єдиного меморіального комплексу, присвяченого Великій Вітчизняній війні, та перенесення у зв'язку з цим до парку пам'ятника «Гармата-ветеран» з площі навпроти Херсонського обласного краєзнавчого музею?». Навіть попередні результати цього опитування засвідчують, що понад 70% херсонців не підтримують ініціативи перенесення гармати. Чи дослухається місцева влада до думки городян, стане відомо напередодні Дня Перемоги, з нагоди якого мерія й планувала створити єдиний меморіальний комплекс.
@
Проїзд у маршрутках подорожчає вдвічі...
Принаймні з такою вимогою до міського голови Херсона Володимира Сальдо 1 квітня звернулися директори відразу семи фірм, які офіційно займаються пасажиропереве- зеннями в обласномуцентрі. За їхніми словами, чотири гривні за проїзд — це не жарт з нагоди Всесвітнього дня сміху, а економічно обгрунтовані реалії. Інакше, бідкаються перевізники, їм просто не вижити.
Не може бути так, щоб борошно дорожчало в рази, а вартість хліба залишилася незмінною, — сказав директор ВАТ«Рем- побуттехніка» Валерій Сивак. — Пальне дорожчає, гума на колеса та запчастини—теж. А от вартість проїзду незмінна. На щотижневих зустрічах всі керівники фірм-перевізників домовилися не вимагати чотирьох, а попросити мерію дозволити підвищити вартість за проїзд хоча б до трьох гривень.
У Херсоні щонайменше два роки взагалі не оновлювався автобусний парк, — підтримав колегу директор ПФ «МИС» Михайло Ткаченко. — Все через те, що в нас немає грошей, щоб купувати нові автобуси. Більше того — не всі перевізники можуть розрахуватися з банками за вже придбану в кредит техніку. Нові машини банкіри невдовзі просто заберуть.
Перевізники повідомили меру, що найняли спеціальних аудиторів, які оцінили їхні витрати та визначили економічно обгрунтовану вартість разового проїзду. За розрахунками, вона у середньому коливається від 3,82 до 6,58 грн. От тільки вуправлінні транспорту та зв'язку міськради з цими висновками не згодні.
— Вартість проїзду поки що ніхто підвищувати не буде, — однозначно заявив мер, звертаючись до перевізників. — Я теж ознайомився з вашими висновками та рекомендацією спеціалістів управління залишити все без змін. За документами ви працюєте як маршрутні таксі, а по факту — за загальними правилами перевезень. Згідно з наданими розрахунками, в автобусі їздить не більше пасажирів, ніж місць для сидіння. Те, що це не відповідає дійсності, ви знаєте краще від мене. Під час підрахунку обгрунтованих витрат Найняті вами спеціалісти не врахували низку окремих факторів. Також комфорт перевезень залишає бажати кращого.
Виступаючи перед директорами фірм- перевізників та журналістами, міський голова зазначив, що не може гарантувати, що вартість проїзду взагалі ніколи не підвищуватимуть, однак, на його думку, сьогодні це не на часі. Втім, сам факт звернення перевізників до мера та тон, який вони завдали розмові під час зустрічі, дозволяють спрогнозувати, що на питанні подорожчання проїзду в маршрутках міста крапку не поставлено.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |