Саме така ситуація вимальовується у селищі Архангельському Високопільсько- го району. Згідно з законодавством, поточний ремонт дорожнього покриття здійснюється за кошти спеціального фонду. Раніше цей фонд наповнювався за рахунок транспортного збору, який сплачували власники транспортних засобів. В Архангельському ця сума складала 15—17 тисяч гривень на рік.
— Це не такі великі кошти. Бо, як я підрахував, при наших розбитих дорогах нам треба 60 років, щоб відремонтувати усі 24 вулиці, — зауважує архангельський селищний голова Володимир Гриньок. — А віднедавна бюджетне законодавство взагалі змінено таким чином, що транспортний збір закладено у вартість пального. Власники АЗС перераховують 0,04% коштів тим місцевим радам, на території яких вони працюють. Для міста це, може, й добре, і надходження непогані, бо там чимало заправок, а в селах АЗС немає. Поповнити спеціальний фонд можна за рахунок реєстрації нових транспортних засобів. Та в Архангельському це 2—3 одиниці на рік, і зараз у нашому бюджеті на це закладено півтори тисячі гривень. Що можна відремонтувати за ці гроші, коли ямковий ремонт 1 кв. метра асфальту коштує 180 гривень?!
Взагалі ж у бюджеті селища потрібні гроші є, щоправда, вони — в загальному фонді, а, згідно з законодавством, за рахунок загального фонду можна лише реконструювати та будувати нові дороги. В іншому випадку це вже буде нецільове використання коштів.
Як бути даліісу селищі поки не знають, але й склавши руки теж не можуть сидіти. Дороги — чи не головна візитка цього населеного пункту. Через селище прокладають свій маршрут автобусні рейси Херсон — Кривий Ріг, Генічеськ — Кривий Ріг, Ви- сокопілля — Велика Олександрівка, Високопілля — Архангельське та інші.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.010Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |