ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
СПОЧАТКУ-ЛІВОРУЧ, ПОТІМ — ПРАВОРУЧ!
07.04.2011 / Газета: Акценти / № 13 / Тираж: 5000

ЗО березня в Херсоні на Корабельній площі сталася жахлива дорожньо- транспортна пригода, у результаті якої загинула жінка.

За офіційною інформацією з прес-служби УДАІУМВС в Херсонській області, подія розгорталася так: «30.03.2011 о 08:00 м. Херсдн, пл. Корабельна, міст через р. Кошова, водій 1960 р.н., керуючи а/м МАЗ 5549, при виїзді на міст через р. Кошову, рухаючись з боку пл. Корабельної у лівій смузі, на нерегульованому пішохідному переході здійснив наїзд на жщу 1946 р.н., яка різко вибігла на проїзну частину, справа наліво за ходом руху автомобіля. У результаті ДТП жінка від отриманих травм за­гинула на місці події».

Свою версію подій розповів нам водій автомобіля МАЗ: «їхав з «Шу- менського» на «Острів». Йшли пішоходи. їх було троє, стояли на тротуарі. Я зупинився, їх всіх пропустив. Коли почав рух, почув удар позаду. А жінки цієї на тротуарі не було. І коли я почав рухатись і відчув удар, глянув у дзеркало, думав, камінь якийсь, а вже0коли зупинився, побачив жінку. Вийшов, викликав ДАІ.

Справа в тому, що її не було, вони вибігла не по тротуару, очевидно, бігла з кругу. Я її не бачив! У мене 32 роки ведійського стажу, я навіть кота ні разу в житті не збивав...».

За словами очевидців, жінка справді різко вибігла на проїжджу частину. Побачила потрібний їй автобус і кинулась до нього.

Робити висновки та звинува­чувати чи шукати виправдання — справа відповідних органів, тому наразі інспектори ДАІ опи­тують можливих свідків пригоди та з'ясовують її обставини. Більш точні причини ДТП, за словами співробітників Державтоінспекції, з'ясує слідство.

Того дня автору «щастило» на ДТП, вже за кілька годин сталась ще одна, на щастя, цього разу без жертв. Маршрутне таксі зіткнулось із вантажівкою, в результаті лобове скло автобуса розбите вщент. Та більше вразило інше. Пригода ста­лась близько третьої дня, біля Хер­сонського державного університету, на зупинці, за кілька метрів до регульованого(І) переходу. Час пік. Величезна кількість студентів — поруч університет, два гуртожитки. Ані, ці факти, ані наявність світлофора, ані те, що автобус, який від'їжджав з зупинки, і мав перевагу у русі, не стали на заваді пригоди.

Всього за 20 хвилин власник фірми, що надає послуги пасажи- роперевезень та водій вантажівки розійшлись «полюбовно», як це і часто буває. Очевид­не вважали за потрібне викликати ДАІ. А небез­печна ситуація, для життя десятків пасажирів та пішоходів, яку вони створили так і залишилась без­карною.

Проїзд пішохідних переходів завжди пов'язаний із особливим ризиком, як для тих, хто йде, так і для тих, хто їде.

У нашому місті статистика дорожньо-транспортних при­год невтішна: «З початку року на території області з вини пішоходів відбулось 10 дорожньо-транс­портних пригод, в результаті яких одна людина загинула. У обласному центрі трапилось 7 ДТП, в яких 7 пішоходів було травмовано», — розповідає інспектор сектору зв'язків з громадськістю УДАІ УМВС України в Херсонській області, старший лейтенант Роман Півейь. — Що ж стосовно порушення правил руху водіями, то з їхньої вини сталося 9 ДТП, у результаті 9 пішоходів травмовано. У Херсоні таких пригод було 8».

Україна входить до ряду країн, де пішоходи піддаються найбільшому ризику. Кожні 16 хвилин в Україні стається одна ДТП. Тільки за ми­нулий рік їх було майже 46 тисяч, у яких загинуло понад 7 тисяч людей пішоходів, водив, пасажирів.

На шляхах України майже кожні 2 години гине людина. У середньому за добу в ДТП гинуть 14, і отримують травми різного ступеня тяжкості по­над 100 осіб.

Інспектори ДАІ вкотре наголо­шують, що при проїзді пішохідних переходів водіям потрібно бути вкрай уважними і обережними. Пі'Шоходу треба пам'ятати й завжди дотримуватися одного з головних правил: забороняється виходити на проїжджу ча­стину дороги, не переконав­шись у особистій безпеці. Але найголовніше, що всі водії повинні врахувати одну суттєву обста­вину — якщо з пішоходом щось трапилося на нерегульованому або регульованому пішохідному переході, весь тягар провини й відповідальність за подію ляже на плечі водія. Пішохідний перехід місце на проїжджій частині, де пішохід завжди повинен бути поза небезпекою. Саме тому Державтоінспекція закликає і пішоходів, і водіїв дотрй^уватись правил дорожнього руху. ПДР вивчити можна, шкода лише, що їх знанняне допомагає навчитись цінувати людське життя...

Автор: Маргарита Коваленко


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.007
Перейти на повну версію сайту