ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
КВИТОК В ОДИН КІНЕЦЬ
07.04.2011 / Газета: Акценти / № 13 / Тираж: 5000

В один — тому, що на дорогу назад, може й не вистачити... Чотири з половиною гривні — така потенційно мінімальна вартість проїзду в Херсонських маршрутних автобусах.

Саме ця цифра вказана у розрахунках, наданих фірмами-перевізниками управлінню транспорту та зв'язку виконкому Херсонської міської ради. Розрахунки надали одразу всі сім фірм, що свого часу виграли тендер на ведення пасажирських перевезень у місті!

Підвищення тарифів обумовлюють тим, що ціни на все підвищуються...

Якщо й надалі їздити з існуючими тарифами, — бідкаються керівники фірм-перевізників, — то відповідно знизиться рівень якості послуг(?).

Спільну мову шукали на спеціальній нараді за участі всіх зацікавлених осіб: керівництва виконкому, депутатів ХМР, представників перевізників.

Одна сторона намагалася довести, що підвищення тарифів — недоцільне, і розрахунки — не мають підґрунтя, а наведена аргументація — викликає сумніви: не враховано використання альтернативного паль­ного, вартість якого значно нижча; кількість пасажирів обчислено за документацією, а не за фактичним режимом роботи.

Інша сторона стверджувала: якість надаваних ними послуг значно вища, ніж в інших містах України(!).

Один із директорів висловив припущення, що зростання ціни мож? бути не різким, але підвищувати тарифи вкрай необхідно.

Про якість, що «вища, ніжу інших містах» говорив присутній на нараді начальник Херсонської міліції Руслан Бугринець: «Те, яка вакханалія відбувається по Карла Маркса біля «Центрального ринку», це — жах. Про­сто неможливо проїхати! Я витрачаю півгодини на те, щоб доїхати до обласного УМВС, тільки тому, що стою в пробці.

На сьогодні виявлено 397 порушень правил дорожнього руху саме перевізниками. Це і правила обгону, і паркування, і правила перевезення пасажирів. Про те, щоб пасажирам видавали квитки, я взагалі не кажу».

Херсонський міський голова Володимир Сальдо: «Ніхто не знімав відповідальності за виконання умов, за якими ви виграли конкурс... Давайте до слів про те, що ми найкращі, додамо справи.

А справи такі: на кінцевих пунктах, де автобуси відстоюються і чекають свого виходу на маршрут, відсутні елементарні правила відстою. Я вже неодноразово звертався до начальника управління, але ви його ігноруєте, тому тепер до вас звертаюсь — встановіть хоча б два біотуалетаі контейне- /рр) ри для сміття. Це перше. Далі: ми неоднократно обговорювали І // можливість нічних маршрутів, які працюватимуть в режимі таксі,

де можна буде справді мати підвищений тариф. Проте автобуси навіть у вечірній час не працюють. Розмови по телефону та музика на свій смак, теж навряд чи підвищують комфорт перевезень. Відсутнє оголошення зу­пинок, санітарний стан всередині транспортного засобу — все це на вашій відповідальності».

Заступник голови депутатської комісії з питань транспорту та зв'язку Олександр Поливко: «Тарифи мають дуже велике соціальне значення. Потрібно обов'язково враховувати фактичну платоспроможність населення. І якщо підвищувати тарифи — значить-лідвищувати комфорт та якість пасажироперевезень. А до якості претензії є завжди».

Ще один мінус у роботі перевізників — відсутність автобусів на марш­рутах після 21 години, що є фактично грубим порушенням умов конкурсу та Договору на перевезення пасажирів.

До речі, мер Херсона нагадав, що підприємствам-перевізникам, що виграли конкурс у 2007 році, умовами договору, гарантовано стабільність роботи підприємств упродовж п'яти років, що є немаловажною складовою будь-якого бізнес-плану, проте вони все одно прагнуть підвищити тарифи.

Майже наприкінці зустрічі перевізники виклали головний аргумент щодо доцільності підвищення тарифів — вартість проїзду у автобусах в інших містах(!!!).

Як не дивно, але Володимир Сальдо теж мав інформацію про вартість перевезення в інших містах, що кардинально відрізнялася від «показників» перевізників. Сьогоднішня середня вартість проїзду по Україні — дві гривні (як і в Херсоні), але у більшості міст нова ціна на проїзд введена щойно, у той час, як Херсонські перевізники «отримали» її ще позаминулої осені...

Хто на кому і скільки заробив? На жаль відповідь на це питання не прозвучала.

Нарада закінчилася тим, що владі цього разу вдалося проявити «харак­тер» і ціна на проїзд мінятися не буде. Та чи довго?

Автор: Маргарита КОВАЛЕНКО


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту