За звітними даними за січень — лютий 2011 року до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло 1743,7 тис.Грн. власних та закріплених доходів або 116,34 відсотка до планів, затверджених місцевими органами влади на цей період. Понад план отримано 244,8 тис. грн.
Із 13 місцевих бюджетів, що входять до складу бюджетної системи району, за січень — лютий 2011 року, виконання планових показників розпису доходів забезпечено 6 бюджетами. Не виконали взяті зобов'язання 7 місцевих бюджетів, а саме: Гаврилівської, Новокиївської, Новопавлівської, Олексан- дрівської, Олексіївської, Роз- дольненської та Червоноча- банської сільських рад.
Слід звернути увагу на виконання затверджених планових показників. За січень — лютий 2011 року середньо- районний відсоток виконання річного плану становив 13%. По 8 бюджетах не було досягнуто зазначеного рівня виконання, а по 3 бюджетах, а саме: Новоолександрів- ської, Олександрівської, Роз- дольненської сільських рад цей показник взагалі нижче 10 відсотків. Це свідчить про те, що може виникнути проблема з виконанням дохідної частини цих бюджетів як протягом наступних звітних періодів, так і в цілому за рік.
Вкрай складною залишилась ситуація при виконанні доходної частини загального фонду по вказаних 7 бюджетах і протягом березня 2011 року. Особливе занепокоєння викликало виконання дохідної частини бюджетами Новокиївської та Роздоль- ненської сільських рад.
За оперативними даними до загального фонду місцевих бюджетів району у І кварталі 2011 року надійшло 2731,7 тис.грн. власних та закріплених доходів, що становить 120,6% до розпису місцевих брджетів, затверджених місцевими органами влади на цей період, та на 240,0 тис.грн. (9,6%) більше надходжень аналогічного періоду минулого року. Виконання дохідної частини місцевих бюджетів забезпечено всіма бюджетами району.
На фінансування видатків із загального фонду місцевих бюджетів у І кварталі 2011 року спрямовано 18215,6 тис. грн., або 96,1 відсотка до плану, затвердженого на цей період.
З метою недопущення заборгованості по бюджетних установах району в першочерговому порядку здійснювались видатки на захищені статті, а саме: заробітну плату з'нарахуваннями, медикаменти, продукти харчування, оплату комунальних послуг та енергоносіїв.
Однак, слід зазначити, що через недоотримання дотації вирівнювання з державного бюджету, певні труднощі із виплатою заробітної плати за березень поточного року виникли по бюджетах Новопавлівської, Новоолексан- дрівської сільських рад та по установах, що фінансуються з районного бюджету.
Завдяки отриманню короткотермінових позичок з єдиного казначейського рахунку на покриття тимчасових касових розривів у сумі 433,0 тис. грн., протягом звітного періоду з місцевих бюджетів забезпечено своєчасну і в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери з урахуванням термінів їх виплати, оплачено за спожиті енергоносії та комунальні послуги, профінан- совано інші першочергові видатки в межах кошторисів.
З метою збільшення мобілізації надходжень до місцевих бюджетів району у 2011 році та на забезпечення виконання розрахункових показників Міністерства фінансів України сільським та селищним радам:
активізувати роботу щодо залучення додаткових надходжень, скорочення заборгованості зі сплати платежів до місцевих бюджетів;
- забезпечити виконання заходів щодо збільшення надходжень до місцевих бюджетів району в 2011 році і економне та раціональне використання бюджетних коштів, затверджених розпорядженням голови районної державної адміністрації від 09 лютого 2011 року № 65.
З метою забезпечення фінансування захищених стат- тей видатків та недопущення виникнення будь-якої простроченої заборгованості, при недостатності власного фінансового ресурсу, своєчасно проводити роботу щодо оформлення короткотермінових позичок.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |