Про інформаційне прозвання Херсона як привабливого майданчика для реалізації інвестиційних проектів, створення позитивного зовнішньоекономічного іміджу міста та шляхи досягнення цієї мети, з точки зору влади, газеті «Херсонський вісник» розповів перший заступник міського голови Херсона В'ячеслав Ярьоменко.
Як органи місцевого самоврядування можуть інформаційно впливати на формування позитивного інвестиційного іміджу Херсона?
Міжнародна комунікація відіграє вирішальну роль у питанні залучення іноземних інвестицій до економіки регіону, оскільки одним з важливих чинників, що впливають на інтенсивність залучення іноземних інвестицій, є відсутність інформації в іноземних бізнес-структур або неякісна інформація про інвестиційні можливості міста. При цьому глобалізація, насамперед, її інформаційна складова, надає регіону унікальну можливість самостійного набуття зовнішньоекономічної суб'єктності. Успішне ринкове позиціонування економічних можливостей Херсону з послідуючим просуванням бренду «Херсон» у світовому інформаційному просторі може^ принаймні, частково, подолати негативнии інвестиційний державний імідж України як місця, сприятливого для вкладення інвестицій. Мотором цього процесу може стати запровадження моделей державно-приватного партнерства на основі сучасних комунікативних технологій.
У що виллється на практиці?
Найбільш ефективно подібна робота може здійснюватись в рамках Єдиної бази інвестиційних проектів на базі спеціально створеного Інтернет-порталу. Перевага цього підходу, у порівнянні зі звичайною Інтернет-сайтом, є те, що інформація не пасивно «висить» на практично невідомому місці в Інтернеті, а активно просувається як безпосередньо до інвесторів, так і до проміжних структур (як на території України, так і за кордоном), до сфери компетенції котрих належить сприяння припливу іноземних інвестицій.
- Які саме переваги має така база даних?
Ядром інформаційної системи є онлайно- ва Єдина база інвестиційних проектів (БІП), яка містить у стандартизованому вигляді всі інвестиційні проекти суб'єктів підприємництва міста та забезпечує до них чотирьохрів- невий доступ різних категорій користувачів.
У першу чергу, це — суб'єкти підприємництва, які мають потребу в інвестиціях та в яких наявні інвестиційні проекти, проходять процедуру онлайн-регістраціїта отримують від адміністратора бази код персонального доступу для внесення своїх проектів до Бази за встановленими стандартами.
Другий рівень такий. Потенційні інвестори та інформаційні посередники проходять процедуру онлаин-регістрації та отримують в автоматичному режимі код персонального доступу для отримання розширеної інформації про наявні інвестиційні проекти, замовлення регулярної розсилки нових проектів, отримання персональної інформаційної підтримки в онлайн-режимі.
Третій рівень. Всі користувачі Інтернету можуть без реєстрації продивлятися наявні інвестиційні пропозиції у скороченому вигляді, а також будь-яку іншу інформацію, яка може бути корисною для потенційних інвесторів та всіх інших залучених сторін.
Адміністратор бази (а це вже четвертий рівень доступу) має право розміщати на сайті будь-які матеріали, вимагати від суб'єктів підприємництва приводити свої інвестиційні проекти у відповідність до наявних стандартів, здійснювати інформаційні розсилки та вести листування.
Хто конкретно буде втілювати ці ідеї?
Ініціатором і організатором процесу залучення інвестицій через БІП може стати муніципальна структура, яка за компетенцією займається маркетингом міста. Це може бути окрема структура виконавчого комітету, проте, більш перспективним вбачається самостійне Агентство муніципального маркетингу. Попередня підготовча робота може здійснюватись відділом прогнозування і аналізу соціально-економічно- го розвитку міста управління економічного розвитку виконавчого комітету Херсонської міської ради. Зазначена структура виконує наступні функції в рамках реалізації проекту ЄБІП:
надає єдині стандарти формування інвестиційних пропозицій та стежить за їх дотриманням суб'єктами підприємнице формує бази контактів інформаційних посередників як на території України, так і за кордоном: причетних державних структур, неурядових організацій підтримки підприємництва, виставок, безпосередньо іноземних суб'єктів підприємництва, українських, дипломатичних представництв за кордоном, міжнародних кредитних фондів тощо.
організовує доведення інформації, яка міститься в ЄБІП, до потенційних інвесторів та інформаційних посередників;
інформує суб'єктів підприємництва міста Херсона про потенційних інвесторів та інформаційних посередників;
веде попередні переговори з потенційними інвесторами та інформаційними посередниками.
Рушійною силою процесу залучення інвестицій є скоординована енергія суб'єктів підприємництва, які, усвідомлюючи ефективність та пряму вигідність для себе системи, беруть в ній участь як з точки зору змістовного наповнення бази, так й в плані фінансування створення програмного модуля та його послідуючого розміщення в Інтернеті.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |