Щоб записатися на прийом до спеціалістів Генічеської міської ради, громадяни міста мають пред'явити довідки, що справно сплачують за комунальні послуги
У Генічеській міській раді нововведення. Щоб отримати консультацію тамтешніх спеціалістів або якусь довідку, громадяни віднедавна мають пред'явити договір з комунальним підприємством про надання послуг ним чи надати довідку про відсутність заборгованості за комунальні послуги. Чи не порушує це права людей?
Начальник юридичного відділу міськради Євген Порохня вважає таке рішення цілком нормальним. За його словами, генічани самі спровокували місцеву владу на радикальні дії. Більшість жителів міста не поспішали укладати такі договори з комунальними підприємствами, хоча й користувалися їхніми послугами. Тепер ситуація змінилася. Люди не тільки охочіше стали «узаконювати» свої відносини з комунальниками, а й справніше платити за отримані послуги.
Прокурор Генічеського району Андрій Медведев говорить, що реагуватиме на «нововведення» мерії тоді, як до прокуратури надійдуть скарги від людей. До того часу місцева влада вільна самостійно вирішувати те, як примушувати жителів розраховуватися з комунальниками. Офіційні оголошення міськради, що стосуються надання довідок про відсутність заборгованості, на думку прокурора Андрія Медведева, носять рекомендаційний характер.
Щотижня на прийом до спеціалістів міськради з різних питань звертаються близько 50 людей. Усім їм зараз необхідно спочатку з'їздити в один кінець міста за довідкою від комунальників, а потім вже займати чергу на прийом до держслужбовців.
Тож для зручності людей у приміщенні міськради планують створити своєрідний єдиний офіс, представник якого перевірятиме своєчасність комунальних платежів і видаватиме людям відповідні довідки.
А що робити тим, хто прийде на прийом без підтвердження своїх розрахунків з комунальниками? Євген Порохня запевняє: досі нікому не було відмовлено у прийомі спеціалістами. Може, тому, що генічани покірно беруть у комунальників довідки? Адже найчастіше до мерії люди звертаються за доку- ментами для отримання субсидій або підтвердження пільг. Хіба їм хочеться при цьому сваритися з місцевою владою й залишати за нею, хай навіть і теоретичну, але можливість відмовити у особистому прийомі?
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |