І плюси, і мінуси
Як повідомляє відділ статистики у Цюрупинському районі, у минулому році в порівнянні з 2009-м обсяг інвестицій в основний капітал зменшився на 57,7%. При тому основна частіша, куди йшло інвестування коштів, — це житлове будівництво, і вкладало їх туди в основному населення — 47052 тис. грн.
Всього ж за 2010 рік у розвиток економіки району за рахунок всіх джерел фінансування вкладено 85387 тис. грн., що складає 3,9% до заГальнообласного показника.
За повідомленням того ж джерела, у районі за перший квартал поточного року значно знизилось у порівнянні з відповідним періодом минулого року виробництво тваринницької продукції, обсягбудівельно-мон- тажних робіт. Разом з тим зросли показники: по ванта- жообороту транспортного комплексу та пасажирообо- роту. .Рівень безробіття залишився без змін.
За повідомленням райвідділу держстатйстики.
Замість фінансової діри — ремонт
Ізмаїльська мерія відмовилася від т.зв. ямочного ремонту доріг на користь капітального, повідомили нам (Сегодня. — «ВО») у прес-службі муніципалітету. Ремонт у столиці Придунайя тепер провадиться по сучасних технологіях. Дорожньо-будівельна машина зрізує необхідний шар застарілого покриття, не розігріваючи його. Після вирівнювання дороги на неї наносять шар асфальтобетону. Термін служби доріг, відремонтованих таким способом, збільшується навіть в умовах інтенсивного руху, стверджує мер Ізмаїла Вячеслав Абрамченко. Що стосується ямочного ремонту, то він, відзначає ізмаїльська влада, — велика фінансова діра, куди щорічно витікають бюджетні гроші.
Між тим у Цюрупинську ямочний ремонт продовжує жити й здрастувати. Толку від нього небагато. Але альтернативи йому місцева влада поки що не бачить.
Іще по темі
Мер Кам'янця-Подільського Хмельницької області Михайло Сімашевич заявляє, що каратиме комунальників за неякісний ремонт доріг позбавленням зарплати. «Наше місто розділене на шість комунальних округів, де за кожним закріплений менеджер комунального господарства. Він безпосередньо ставить спеціальне клеймо на кожну відремонтовану вибоїну на дорогах (клеймо з датою ремонту і прізвищем відповідального). Ми їх попередили: у кого буде найбільше повторних ямкових ремонтів, позбавлятимуться зарплати або лишатимуться посад».
За словами М.Сімашевича, торік у Кам'янці-Подільському ямковий ремонт однієї вибоїни проводився тричі.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |