ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯИИ ГРОМАДЯН
10.05.2011 / Газета: Жайвір / № 19 / Тираж: 2500

У РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ВИКОНАВЧИХ КОМІТЕТАХ МІСЦЕВИХ РАД ЗА і КВАРТАЛ 2011 РОКУ

Підсумки роботи із звер­неннями громадян за І квар­тал 2011 року свідчать, що загальна кількість письмо­вих та усних звернень, що надійшли до районної дер­жавної адміністрації, збільшилася на 16,9% в по­рівнянні з аналогічним пері­одом 2010 року.

УІ кварталі 2011 року спо­стерігається зменшення за­гальної кількості письмових звернень від мешканців рай­ону у вищестоящі інстанції на 16,6%, в тому числі: до Верховної Ради України — на 100%, до Кабінету Міністрів України — на 100%, Але, ра­зом з цим, збільшилася кількість звернень до Апа­рату Президента України (4 проти 1), до обласної дер­жавної адміністрації та за­собів масової інформації (2 проти 1). Також спостері­гається збільшення звер­нень мешканців району до районної державної адміні­страції (14 проти 2).

На питання, з якими звер­нулися громадяни у першо­му кварталі 2011 року, нада­валися детальні роз'яснення та обґрунтовані відповіді.

На особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та його заступ­ників у Й кварталі 2011 року побувало 22 особи, що на 9% більше, ніж у І кварталі 2010 року. Порушено 22 пи­тання. Позитивно вирішено 13,6%, надано роз'яснень, обґрунтованих відповідей при зустрічі — 86,4%:

З метою вирішення не­відкладних проблем грома­дян, у районній державній адміністрації діє пряма теле­фонна лінія. Протягом І кварталу 2011 року на теле­фон цієї лінії звернулося 2 особи проти 3 за аналогіч­ний період минулого року. Громадяни хвилювало пи­тання транспорту, на яке на­дано роз'яснення.

На виконання розпоря­дження голови обласної державної адміністрації від 20 грудня 2010 року №1036 „Про прийом громадян за місцем їх проживання у пер­шому півріччі 2011 року» та відповідного розпоряджен­ня голови районної держав­ної адміністрації від 31 груд­ня 2010 року №828 головою районної державної адміні­страції та його заступни­ками у І кварталі 2011 року за місцем проживання здійснено 21 прийом грома­дян у сільських та селищних радах. Керівниками струк­турних підрозділів районної державної адміністрації здійснено 33 виїзних прийо­ми, в ході яких прийнято 72 особи. Із 72 порушених пи­тань позитивно вирішено 12, на 60 надано роз'яснення та обґрунтовані відповіді за­явникам безпосередньо при зустрічі.

Із 72 питань, порушених громадянами під час прийому, 12 (16,6^)) стосується житлово-комунальної сфе­ри, 23 (31,9%) — соціального захисту населення, 14 (19,4%) — сільського госпо­дарства, земельних відно­син, 5 (6,9%) — освіти, 7 (9,7%) — фінансів та податків, 4(5,5%) — економіки.

Аналіз роботи із звернен­нями громадян у виконкомах сільських, селищних рад свідчить про те, що протягом І кварталу. 2011 року у по­рівнянні з аналогічним пері­одом 2010 року зменшила­ся кількість звернень у вищестоящі інстанції від мешканців таких сільських та селищних рад, як Чкаловська (100%) та Новод- митрівська (100%). На тому ж рівні залишається кількість звернень від жителів Вели- коолександрівської селищ­ної та Малоолександрівської сільської рад. На одне збільшилося їх кількість від мешканців Борозенської та на два — Благодатівської сільських рад. Але, разом з тим, збільшилася кількість звернень громадян в по­рівнянні з відповідним пері­одом минулого року до се­лищних рад на 52 %, сільських рад — на 44% .

Автор: О.ШЕВЧУК, головний спеціаліст загального відділу апарату районної держадміністрації


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту