ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Про роботу із зверненнями громадян у районній держав­ній адміністрації за підсумками і кварталу 2011 року
23.05.2011 / Газета: Голопристанський вісник / № 20 / Тираж: 2200

За результатами аналізу роботи із зверненнями громадян у Голопристанській районній державній ад­міністрації протягом І кварталу 2011 року, кількість звернень у порівнянні із зазначеним періодом 2010 року зменшилась. З початку року до районної дер­жавної адміністрації надійшло поштою та на особи­стому прийомі 67 звернень проти 74 за аналогіч­ний період 2010 року.

Поштою до районної державної адміністрації на­дійшло 34 звернення (28/2010), серед них 22 або 65 % (у 2010 році — 71%) — з вищестоящих органів влади. Серед звернень до органів вищого рівня влади спостерігається зменшення кількості звер­нень, що надходили на урядову гарячу лінію, повні­стю відсутні звернення до Секретаріату Кабінету Міністрів України, проте, слід зауважити, дещо збіль­шився ріст звернень від мешканців Голопристан- ського району до обласної державної адміністрації.

Основні питання, якими переймалися заявники в своїх письмових зверненнях — питання соціального захисту населення (25%); комунального та„дорож- нього господарства, благоустрою (17%); охорони здоров'я (15%); сільського господарства та земель­них відносин (11 %), освіти, навчання та виховання дітей та молоді, роботи навчально-виховних закла­дів (10%) та інші.

До виконкомів міської та сільських рад надійшло 391 звернення, що на 68 звернень більше, ніж за І квартал 2010 року, з них 43 (в 2010 році — 40) — до міськвиконкому, 281 (209/2010) — до сільвиконкомів.

Питання, що порушували заявники перед викон­комами міської та сільських рад, здебільшого сто­сувались сільського господарства (30%) та соціа­льного захисту населення (18%). Крім того порушу­вались питання комунального та дорожнього госпо­дарства, благоустрою (6%); житлові (6%); промисло­вості, будівництва, паливно-енергетичного комплек­су, науково-технічного прогресу (6%); охорони здо­ров'я (2,5%), забезпечення законності та охорони правопорядку (1,5%) та інші.

У Голопристанській районній державній адмініст­рації забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати- героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радян­ського Союзу, Героїв України. Під час розгляду звер­нень, особлива увага приділяється ветеранам війни та праці, інвалідам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім'ям, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту. Робота із звернен­нями громадян знаходиться на постійному контролі.

Автор: Ольга ЧАЛА, провідний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту