ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Жертв на дорогах побільшало
30.06.2011 / Газета: Новий день / № 27 / Тираж: 36600

Різке збільшення кількості ДТП цього року спостерігається у Каховці. З початку року тут сталося 33 аварії, в яких 2 людини загинуло і 19 травмовано. «Це майже на 50% більше від аналогічного періоду 2010-го, — констатує начальник відділення ДАІ з обслуговування адміністративної території Каховки і Каховського району Сергій Калюжний. — Найбільш небезпечні вулиці міста — Карла Лібкнехта і Мелітопольська. Так, біля пішохідного переходу поблизу зупинки на К. Лібкнехта нещодавно збили чоловіка, котрий помер в реанімації. Щоб зменшити кількість ДТП, тут потрібно встановити «лежачі поліцейські», а на Мелітопольській — бар'єрну огорожу для пішоходів. Але все це виллється бюджету в копієчку».

За словами Сергія Калюжного, після відміни обов'язкового медичного огляду для водіїв збільшилася кількість нещасних випадків із водіями під час руху транспорту. Всі вони трапилися з людьми пенсійного віку — близько 70 років і більше. «У одного водія стався серцевий напад прямо на дорозі, його машина втратила керування. Добре, що ніхто не постраждав», — додав начальник місцевого відділення ДАІ.

— Чого ми тільки не робимо для запобігання ДТП: встановили потужні ліхтарі на вул. К. Лібкнехта, світлодіодні мітки біля пішохідного переходу. Але цього замало, — говорить міський голова Каховки Олександр Карасевич.

— Самим водіям потрібно бути дуже уважними на дорогах. Психологи вже довели, що поведінка дітей від 6 до 15 років дуже часто буває невмотивованою. І якщо дитину спитати, чому вона перейшла у недозво-леному місці або щось зробила не так?», вона часто навіть не може нічого відповісти. Дорослим слід пам'ятати про це, — закликала начальник відділу освіти Каховської міськради Людмила Остроумова.

Ситуація на дорогах тривожна ще й через значне скорочення в органах УМВС і, зокрема, ДАІ. За словами Сергія Калюжного, найближчим часом в його відділенні залишиться лише 4—5 працівників, разом із начальником. І це — не тільки на місто, а й на весь район! Тож можна зрозуміти невдоволення деяких каховчан на те, що даі-шникам не вдається зупинити рух вантажного транспорту по вул. Золіна — відповідне рішення нещодавно затвердила місцева міськрада. «З того часу нами вже складено більше 20 протоколів на водіїв вантажних машин, що рухалися в недо-зволеному місці по вул. К. Лібкнехта і 6 — по вул. Золіна, — зауважив Сергій Калюжний. — Щоправда, три з них були оскаржені в суді і скасовані через те, що водії вантажівок їхали до ремонтної автобази, яка розташована в забороненій для проїзду зоні. Крім того, там досі не встановлена достатня кількість дорожніх знаків. Але коштів на це в бюджеті немає».

Звісно, претензій до роботи ДАІ завжди вистачає. Але іноді вони дивують своєю абсурдністю не лише самих інспекторів. Так, депутат Каховської міськради Юрій Головатий дорікнув, що вони не забороняють людям... годинами стояти на зупинці в жилмасиві Свєтлова, де фермери та інші підприємці шукають собі тимчасових працівників. «Я розумію, якщо люди стоять там 5 хвилин, а якщо приходять туди о 4.30 ранку і чекають? А потім за ними під'їжджають автобуси, і там таке робиться!» — зауважив Юрій Головатий. «Там нормальна зупинка, транспорту вистачає тих 5 хвилин, щоб взяти пасажирів, — заперечив Сергій Калюжний. — А щодо людей, то я не розумію, навіщо їм забороняти стояти там, де вони хочуть?».

Автор: Олег БАТУРІН


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту